Gå til innhold

Sjarmen med å 'ha katt'

Anbefalte innlegg

Gjest Lille-pus
Skrevet

Litt av sjarmen er akkurat nå å ha en sovende katt liggende tett inntil i sofaen... og han slipper ut små 'grønne bomber' mens han sover dypt og trygt :blink:

Ingen kan fise like illeluktende som en katt :opplyser:

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha jeg vet! Det er søtt da. Min pus lå i armkroken min i stad og sov. Hun lå og drømte og rykket til og lagde rare lyder. Koselig med katt :rodmer:

Anonymous poster hash: 53e22...85c
  • Liker 1
Skrevet

Litt av sjarmen er akkurat nå å ha en sovende katt liggende tett inntil i sofaen... og han slipper ut små 'grønne bomber' mens han sover dypt og trygt :blink:

Ingen kan fise like illeluktende som en katt :opplyser:

Det hadde du ikke sagt om du møtte den gamle hunden til søstra mi! Det var sjarmerende, altså. :lillesky:

Skrevet

Har den spist noe den ikke tåler, kanskje?

• Liker 1
Skrevet

Haha jeg vet! Det er søtt da. Min pus lå i armkroken min i stad og sov. Hun lå og drømte og rykket til og lagde rare lyder. Koselig med katt :rodmer:

Anonymous poster hash: 53e22...85c

Min pleier å ligge på ryggen min om natta og snorke. Seriøs høylydt snorking på den katten, men utrolig søtt da :rodmer:

• Liker 3
Gjest Crazycatlady
Skrevet

Nei, ingen kan fise like illeluktende stinkbomber som en katt.

En gang når ene pusejenta var liten så hadde hun spist noe hun ikke tålte. Hun var sånn som skulle smake på alt, men gjorde det ikke igjen. Tuller ikke, men det svidde skikkelig i nesa og luktet som noe hadde dødd.

Hannkatten snorker alltid så det durer. Akkurat det er litt søtt og morsomt da.

Skrevet

Jeg har en tidligere hjemløs katt som selv etter flere år ikke forstår at det finnes nok mat og derfor sluker i seg mest mulig fortest mulig for deretter å kaste det opp igjen. (Jada, hun har tilgang på mat hele tiden og våtfôr serveres heller lite og ofte). Akkurat nå hadde det skjedd inni katteluken som går gjennom en 30 cm. tykk vegg... Den andre pusen synes nok ikke det var så sjarmerende for den kom på vinduet til meg og "sa fra" om at her var det ting som ikke var helt som det skulle. Så da måtte jeg vaske da...

Det som er sjarmerende er at de faktisk ber om hjelp og det gjør både hundene og kattene her. Matmor fikser alt fra mat til baller under sofaen og kranglete nabokatter! ;)

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde faktisk en katt som jeg aldri merket noen gang fes. Det luktet aldri fiselukt. Og jeg skjønner ikke hvordan det går an. Den katten jeg hadde før det fes jo jevnlig, noe jeg så på som normalt.

Noen andre som har katter som ikke fiser? :)

Anonymous poster hash: eb8f5...299
Skrevet

Er ikke normalt å fiske mye/ha mye gass i magen for noen, det tyder da på dårlig eller feil kosthold.

Anonymous poster hash: 6205a...bf6

• Liker 3
Skrevet

Det er fryktelig sjarmerende når en liten (ok da, ikke så veldig liten lenger) herremann i kjole og hvitt kommer farende i full fart opp på databordet for å gnikke nese intenst i ti sekunder før han farer videre igjen. :fnise:

Akkurat nå er det igrunnen ganske koselig å høre at gamlepus også kan få raptus etter fylte ti år, hun løper som en tulling frem og tilbake i stua.

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde faktisk en katt som jeg aldri merket noen gang fes. Det luktet aldri fiselukt. Og jeg skjønner ikke hvordan det går an. Den katten jeg hadde før det fes jo jevnlig, noe jeg så på som normalt. Noen andre som har katter som ikke fiser? :)Anonymous poster hash: eb8f5...299

Jeg! Hundene derimot...:(
Gjest Badebuksa
Skrevet

Min hatt har aldri fisi noe særlig. Den drakk vel ikke like mye brus som din kanskje.

Skrevet

Hunder kan være akkurat like sjarmerende! Om ikke mer...
Jeg var på besøk, og fikk den tvilsomme gleden av å se en boston terrier vekke seg selv med en ordentlig brakfis! Ja, det hørtes faktisk ut som en godt voksen mann med kål i magen som slapp en... :fise:

Stakkars lille boston, som hoppet til og så så forskrekket ut :fnise:

Gjest Lille-pus
Skrevet

Er ikke normalt å fiske mye/ha mye gass i magen for noen, det tyder da på dårlig eller feil kosthold.ntert

Anonymous poster hash: 6205a...bf6

Ja han lå nå der og fjertet... i sin dypeste, skyldige søvn da.

Tror ikke vi skal pålegge maten skylden her nei, han fes. Så enkelt.

Vis meg den som aldri slipper en fis ;)

Botemiddel:

3334.jpg

• Liker 1
Skrevet

Her pleier katten å stå for fising i senga når jeg og kjæresten skal legge oss.. tror ihvertfall det er katten.... :fnise:

Skrevet

Min pusefrøken fiser ikke. Vurdert å skifte mat?

Dere som har katter som fiser, bruker dere for fra dyrebutikk?

Skrevet

Slike ting kan fort skje selv med for fra dyrebutikk. Hvilket for ville du anbefalt forresten, når du først spør?

Katter spiser mye rart ute også. Alt fra møll til svære rotter, så at det kommer en sur fjert eller to i ny og ne kan da ikke være så galt. Lille-Pus skrev heller ikke at det var noe som skjedde på daglig basis, noe som burde vært tilfellet om det var matens skyld :)

Tenker at Lille-pus tar godt vare på lille pusen sin jeg, både med kos og mat :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan love deg at pusen din fiser! Det finnes ikke et vesen på jorda som ikke fiser (jo, det gjør det sikkert, men du skjønner).

Kan jo hende du aldri har luktet det, eller hørt det? Min pusi slipper kun smygere, så det er kun om hun ligger vedsiden av meg at jeg merker fisen hennes.

• Liker 1
Skrevet

La meg omformulere: jeg har aldri merket at frøkna fiser :) men så er hun er hun foreløpig innekatt og spiser science plan ( oral sensitive). Når vi fikk henne hadde hun fått billigmat fra matbutikken og da luktet kassen fælt.

Tror overhodet ikke noe annet enn at Lille-Pus tar godt vare på katten(e) sine, men vet jo at både mennesker og dyr påvirkes av maten de spiser. Mc Donalds = kjemisk krigføring for eksempel :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...