AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #1 Skrevet 18. januar 2014 Er det mulig å bruke om igjen en negativ graviditetstest?? Jeg tok en test 1 dag før IKM og den ble negativ.. Prøvde igjen dagen etter, og da ble det en svak strek til? Kan det være at det slo ut, eller skal ikke dette gå? prøvde å lese i bruksanvisningen men står ikke noe om det der... Anonymous poster hash: 12bae...64d
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #2 Skrevet 18. januar 2014 Ni, den kan ikke brukes om igjen (iallefall ikke om du ønsker å stole på resultatet)Anonymous poster hash: ea807...be5
Frk.Mini Skrevet 18. januar 2014 #3 Skrevet 18. januar 2014 Tenker meg at det ikke skal fungere, men måtte bare prøve Må nok kjøpe en ny test, hvis ikke TR kommer snart på besøk, 2 dager på overtid nå.. Men begynte å tenke litt når den da plutselig viste tegn til å bli positiv da
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #4 Skrevet 18. januar 2014 Jeg gjorde det for morro skyld en gang, den ble negativ begge gangene og jeg var ikke gravid.Anonymous poster hash: 1644e...42a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå