Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Kanskje dere kan hjelpe meg litt.. Jeg sluttet på pillene mnd skifte nov/des. gikk på Loette 28.. Fikk første mens som den skulle. Har hatt svært presis mensen i alle åra jeg har hatt den. Første gangen jeg fikk igjen mens etter pillene var som den var før jeg begynte på pillene. Nå i Januar hadde jeg og kjæresten min sex ett par dager de dagene jeg skulle være fruktbar i følge eggløsningskalk. Jeg er nå 2 dager over tiden med tanke på Mens.. De siste ukene har jeg slitet med disse symptomene:

*Kvalme

*Svært dårlig matlyst (veldig uvanlig for meg)

*hodepine nå og da

*Utrolig vond korsrygg og generell rygg konstant

*Generelt veldig sliten og trøtt, utmattelse

Jeg tok en graviditetstest (CB) på torsdag, midt på dagen for klarte ikke vente.. Dette var da 1 dag før IKM. Den var da negativ... Men når jeg enda ikke har fått mens og har de symptomene begynner man å tenke litt for det da.. :)

Og igår natt hadde jeg KRAFTIGE mensensmerter. Helt uutholdelige.. De kom på kvelden når jeg skulle legge meg.. Men enda ingen mens? aldri hatt så vonde smerter uten at jeg har hatt mensen.

Er det noen som kjenner seg igjen, opplevd det samme som meg? Kan det fortsatt være en mulighet at jeg er gravid?? :) skal sies at jeg er 21 år og i min fruktbare alder?? hehe.. :)

Anonymous poster hash: 289e3...5fe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg sluttet på loette 28 hadde jeg uregelmessig mensen i 1,5 år. Da kunne jeg hoppe over mensen, være forsinket, komme på eggløsningstiden. Hadde masse graviditetsymptomer og ble en haug med tester, uten en eneste positiv test. Jeg ville anbefalt deg å ta en test til mandag, bare til morgen urinen. Da jeg hadde mensen som normalt igjen, ble jeg gravid etter 2-3 mnd. :-)

Anonymous poster hash: 58c5b...3b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...