Gå til innhold

Svidd pizza fra Pizzabakeren, klage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte pizza fra Pizzabakeren i dag og den var skikkelig svidd. Alle toppene/boblene med ost var helt svarte, på alle stykkene. Kanten var svart og stiv. Oppdaget det ikke før jeg kom hjem, og da er det jo for sent å kjøre tilbake og styre. Vurderte ta bilde av den og sende klagemail, men orker ikke styre med det for ville ha pizzaen NÅ (deler av den var spisbar).

Men; en evnt. neste gang kommer jeg til å sjekke pizzaen i bilen, slik at jeg kan gå inn og klage.

Hva skjer da? Må de lage ny pizza (og jeg må vente min. 15-20 min til)? Får man pizzaen til f.eks halv pris? Gavekort på ny?

Noen som har jobbet der og vet? Eller har klaget på pizza selv?

Anonymous poster hash: e6653...88c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

LOL

Anonymous poster hash: 91fd8...e07
Skrevet

Du betaler jo ikke for en svidd pizza. Du skal jo ha ny.

Anonymous poster hash: a38fb...6c1
  • Liker 7
Skrevet

Jeg har klaget neste gangen jeg kjøper pizza, at den forrige var svidd og stoler på de kan unngå det flere ganger etc. Har fått halv pris.

Anonymous poster hash: 00beb...6c1
  • Liker 1
Skrevet

Takk for svar!

Da foreslår jeg ny pizza eller halv pris neste gang (avhenging av om jeg gidder å vente på ny). Har opplevd mange halvveise pizzaer, men denne tok kaka.

Anonymous poster hash: e6653...88c
Skrevet

Dumt at du ikke tok deg to sekunder til å ta et bilde av den, synes jeg.

• Liker 8
Skrevet

Jeg ringte ned straks jeg gjorde den dårlige oppdagelsen og da ikk jeg gavekort på ny,dvs de noterte navnet mitt og jeg hentet en ny to uker senere.

Opplevd svidd pizza derfra opptil flere ganger, så jeg "må¨" passe på hver gang jeg bestiller å si at den ikke må være svidd.

Anonymous poster hash: 3ed57...093
  • Liker 1
Gjest caramiacaramella
Skrevet

Jeg pleide å jobbe på Pizzabakeren og da pleide vi å gi en ny pizza eller halv pris på ny pizza dersom kunden var misfornøyd. Noen kom inn og sa at de hadde vært misfornøyd sist de kjøpte og da pleide vi å gi halv pris, men det er jo ikke en helt fantastisk ordning da hvem som helst kan si det og det var noen ungdommer som pleide å si det hver gang. Det beste er nok hvis du ringer ned etter at du mottar en pizza som ikke er bra nok slik at de kan notere navnet ditt i alle fall, eller å ta bilde. Men uansett så vil nok de på Pizzabakeren gjøre sitt beste for å yte god kundeservice - det er jo klart at en svidd pizza ikke er ok. Veldig rart at de solgte den til deg i utgangspunktet.

Skrevet

Jeg får stort sett alltid "feil" pizza fra pizzabakeren så har egentlig sluttet å bruke dem. Enten er den svidd, eller så er det feil fyll/fyll som mangler osv. Og SÅ komplisert er ikke bestillingen min… Noen ganger har jeg klaget, andre ganger har jeg ikke tatt meg bryet. Har det f.eks vært at løken har manglet har jeg ikke brydd meg, men har kjøttet manglet (ja har opplevd det også) så fikk jeg gratis pizza neste gang.

Jeg tror pizzabakeren hadde hatt godt av å enten ansette noen som er litt eldre enn de som jobber der, eventuelt hatt en person mer på jobb. Det er helt greit at feil kan skje, men når man får feil pizza 8 av 10 ganger så blir det litt for mye...

Skrevet

Har aldri hatt noe å klage på hos Pizzabakeren.

Idioter.

Anonymous poster hash: 7a92c...808
Skrevet

Du tok vel bilde? Det tar jo tre sekunder. Jeg ser du ikke orket å styre, men jeg regner med du er lur nok til å snakke om mailen da, ikke selve bildet. Jeg hadde forventet gratis pizza, men jeg hadde selvsagt vist bilde.

Anonymous poster hash: 905a4...715
Skrevet

Har aldri hatt noe å klage på hos Pizzabakeren. Idioter. Anonymous poster hash: 7a92c...808

En litt hårsår pizzabaker? ;)

• Liker 3
Skrevet

Aldri hatt noe med pizzabakeren å gjøre, verken som jobb eller kunde. De setter seg nok ikke på bakbeina om du krever noe tilbake for maten, men det var jo veldig dumt å ikke ta bilde av maten i det minste, du kunne kjørt bort og klaget. Hvem som helst kan jo si at pizzaen var feil eller svidd uten å ha bilde eller pizzaen med tilbake som bevis. Om de opplever det ofte er detjo ikke sikkert du får noe igjen.

Anonymous poster hash: bb16c...061

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...