Maetzii Skrevet 20. mai 2004 #1 Del Skrevet 20. mai 2004 Dette spørsmålet burde kanskje vært delt opp over flere temaer, men prøver her jeg Saken er den at jeg har forelsket meg fullstendig i noen kontaktlinser (WildEyes) - med de to problemene at de 1) er dyre 2) er årslinser... Da disse linsene koster ca $100 der jeg skal bestille dem fra, hva vil jeg måtte ut med (sånn omtrent) i porto? noen som vet? Lurer også på om det er noen som har noen erfaring med både årslinser og dagslinser og som kan fortelle om evt ulemper med det første... (har dagslinser nå) Og til slutt: skal til London om en måneds tid, hvordan er det å kjøpe linser der? Burde det gå greit å få tak i? Har vært der et par ganger tidligere og aldri lagt merke til en eneste optikerforetning.. Men om jeg hadde spart endel penger på det kunne jeg jo alltids satt av et par timer til å lete etter... Veldig veldig fint om noen visste noe av dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 20. mai 2004 #2 Del Skrevet 20. mai 2004 Jeg kan bare svare på noe av det du lurer på. Jeg har bodd i England noen år og å kjøpe linser der er akkurat som her i Norge. Det finnes flust av optikere og prisene er omtrent de samme som her. Når det gjelder forskjellen på forskjellige linsetyper så er de linsene som holder lengst de som er av best kvalitet. Jeg bruker selv månedslinser og synes det er perfekt. (Mange tåler f.eks. ikke dagslinser fordi de er av såpass dårlig kvalitet.) Å bruke årslinser bør derfor ikke være noe som helst problem, bare husk å rense dem godt hver kveld, i og med at de skal vare lengre er det desto viktigere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 21. mai 2004 #3 Del Skrevet 21. mai 2004 Har du sett på www.nettvarer.no ? De selger linser, billig.. Inkl. frakt. (60dager) :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 21. mai 2004 #4 Del Skrevet 21. mai 2004 Frakten varierer fra nettsted til nettsted; mange amerikanske nettsteder tar blodpriser for frakt til Europa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå