Gå til innhold

Hvor mye koster det å bruke flyttebyrå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal flytte fra Bergen til Oslo og har veldig lyst å få transportert flyttelasset mitt i stedet for å kjøre selv. Det er ikke snakk om så mye, mest kasser med bøker og kjøkkenutstyr, klær, ski/sykkel/sportsutstyr, og diverse små gjenstander. Har beregnet det til å være kanskje 7-8 m3?

Jeg vet jeg kan legge ut spørsmål om anbud diverse steder, men jeg lurer på om noen vet hva det vil koste (sånn cirka) for et slikt lass? Tenkte hvis det er snakk om 20000 kr, så slår jeg det fra meg med en gang, og gidder ikke be om anbud. Også greit å vite hva som er "vanlig" hvis jeg får noen tilbud.

Anonymous poster hash: ec7f5...d80
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Edit: Jeg mente FRA Oslo TIL Bergen, men det har kanskje ikke så mye å si...;)

Anonymous poster hash: ec7f5...d80
Skrevet

Om du kan stable det på paller og sende det med en godsbil er det nok en del å spare i forhold til en egen flyttebil.

Men vær obs på forsikringer, det er ikke like godt forsikret på en godsbil som på en flyttebil.

Har du søkt på nettet? Står gjerne noen priser der.

Skrevet

Jeg betalte ca 11 500 for flytting, utført av 2 menn. Jeg også spurte om å sitte på med dem og det var greit.

Fra Stavanger til Oslo.

Anonymous poster hash: 4b136...ccf
Skrevet

Spirit Air Cargo Handling holder til på Gardemoen, du kan se litt info her.

Du kan jo ta en tlf til de og du burde kanskje ha skrevet ned vekten på hvor mye alt du vil sende veier.

Om det er kun de tingene du beskriver så skal det ikke være noe problem å få det flydd ifra Oslo til Bergen.

Anonymous poster hash: 4a576...a74
Skrevet

En link til hvor på Gardemoen de holder til.

Anonymous poster hash: 4a576...a74
Skrevet

Det er VELDIG stor forskjell på priser fra flyttebyrå. Jeg flyttet ca samme ant kubikk (men lengre reiseavstand) og prisene varierte fra 11000 kr til 37500kr for det samme lasset. Mitt tips er derfor å sjekke med ulike byrå.

Anonymous poster hash: c4d94...daa

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...