AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #1 Skrevet 18. januar 2014 Har vært singel i nesten to år nå. Er lite på byen, lite på fester, mye med familie og venninner. Usikker på det å date fremmede fra nettet. og så føler jeg at det er så vanskelig å finne noen når man har blitt over 40 år. Menn på min alder vil ha yngre kvinner og jeg er ikke så interessert i menn som er mer enn 5 år eldre. Vanskelig! Er det noen som har noen råd til meg? Anonymous poster hash: f43a0...39d
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #2 Skrevet 18. januar 2014 Jeg tror det er vanskelig hvis du ikke vil bruke internett da man jo kanskje ikke treffer så mange nye mennesker etterhvert som man blir eldre.Anonymous poster hash: ea7d1...591
Gjest Kaffelattn Skrevet 18. januar 2014 #3 Skrevet 18. januar 2014 Jeg tror nok at den største barrieren er i dine tanker. Det er ingen gode grunner til at det skal være mer vanskelig for en 40- åring enn for en 30-åring. Mulig at erfaringer og forhold gjør noen og enhver enten bitre eller at de mister litt gnist. Men man er tross alt den samme i kjernen så det meste skal la seg gjøre nesten uansett alder.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #4 Skrevet 18. januar 2014 ja, det er inni helvetes vanskelig. Alle de beste er opptatt. Anonymous poster hash: 18fe9...3d3
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #5 Skrevet 18. januar 2014 svigermoren min fant en helt fantastisk mann på internett. hun er lite redd av seg egentlig, men det er faktisk fullt mulig å finne noen de ar nå snakket på nettet i 3 måneders tid før de møttes. og kjemien var helt perfekt. de er kjempe forelsket og hun er veldig lykkelig, det kan jeg se. de oppfører seg som 16 åringer som er forelsker ^^, hun brukte zoosk. Anonymous poster hash: 86994...ca6
Gjest Kaffelattn Skrevet 18. januar 2014 #6 Skrevet 18. januar 2014 ja, det er inni helvetes vanskelig. Alle de beste er opptatt. Anonymous poster hash: 18fe9...3d3 Tja? Mange er også misfornøyd i sine forhold, noen vil ut og søker andre "mer matchende". Alt er ikke slik som det ser ut, mye overraskende er under overflaten, ofte.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #7 Skrevet 18. januar 2014 Tja? Mange er også misfornøyd i sine forhold, noen vil ut og søker andre "mer matchende". Alt er ikke slik som det ser ut, mye overraskende er under overflaten, ofte. Men da får de først gjøre det slutt. Jeg begynner ikke å date noen som fortsatt sitter et forhold de vil ut av. Anonymous poster hash: 18fe9...3d3 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #8 Skrevet 18. januar 2014 Tja? Mange er også misfornøyd i sine forhold, noen vil ut og søker andre "mer matchende". Alt er ikke slik som det ser ut, mye overraskende er under overflaten, ofte. Jeg føler også at de beste er tatt. Men samtidig vet jeg jo at mange fine mennesker er skilt, at livet ble sånn at ekteskapet/samboerskapet ikke holdt i det lange løp, uten at det er noe spesielt galt med noen av de to partene i forholdet. Ser at det har med holdning å gjøre, men ikke så lett å endre seg selv heller.. TS Anonymous poster hash: f43a0...39d
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #9 Skrevet 18. januar 2014 Men da får de først gjøre det slutt. Jeg begynner ikke å date noen som fortsatt sitter et forhold de vil ut av. Anonymous poster hash: 18fe9...3d3 Helt enig! Menn i fast forhold er helt uaktuelt for meg, uansett om forholdet de er i er dårlig. TS Anonymous poster hash: f43a0...39d 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #10 Skrevet 18. januar 2014 Jeg føler også at de beste er tatt. Men samtidig vet jeg jo at mange fine mennesker er skilt, at livet ble sånn at ekteskapet/samboerskapet ikke holdt i det lange løp, uten at det er noe spesielt galt med noen av de to partene i forholdet. Ser at det har med holdning å gjøre, men ikke så lett å endre seg selv heller.. TS Anonymous poster hash: f43a0...39d Jeg skjønner bare ikke hvor jeg skal møte de bra som er single. Min hverdag er sånn at jeg ikke ser jevnaldrende, og jeg har ikke tid til å skaffe meg hobbyer der jeg evt kunne møte noen. Nettet har jeg prøvd, men ga det opp. Var ikke noe for meg. Anonymous poster hash: 18fe9...3d3
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #11 Skrevet 18. januar 2014 Helt enig! Menn i fast forhold er helt uaktuelt for meg, uansett om forholdet de er i er dårlig. TS Anonymous poster hash: f43a0...39d Nei. Dumme meg surret meg borti noe sånt en gang. Aldri mer!! Anonymous poster hash: 18fe9...3d3
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #12 Skrevet 18. januar 2014 Jeg skjønner bare ikke hvor jeg skal møte de bra som er single. Nettet har jeg prøvd, men ga det opp. Var ikke noe for meg. Anonymous poster hash: 18fe9...3d3 Jeg leste nettopp nå en artikkel om at hvis man syntes at nettet ikke var noe for en, så var det ens eget tap hvis man ikke fant noen. Da tenkte jeg at, jammen folk har jo funnet hverandre før nettet eksisterte og... Jeg har selv prøvd nettdating, men fant ut at det ikke var det helt store...alt man legger ut på nettet blir liggende der for evig. Hvordan vet man at det man legger ut av bilder ikke havner på en eller annens pc et eller annet sted. Og, mange har jo brent seg på nettdating. Fallgruvene er mange. Jeg har likevel tro på å lykkes en dag. Men også i artikkelen sto det at man ikke skulle være så selvmedlidende, men smile mer og være imøtekommende. Man kunne jo treffe noen på butikken. Anonymous poster hash: 4d1ee...399
Gjest Summers Skrevet 18. januar 2014 #13 Skrevet 18. januar 2014 Men også i artikkelen sto det at man ikke skulle være så selvmedlidende, men smile mer og være imøtekommende. Man kunne jo treffe noen på butikken. Anonymous poster hash: 4d1ee...399 Håper du gjør litt mer enn å smile for å få kjæreste. Om du ikke nettdater så får du sjekke opp menn i virkeligheten. Å satse på at drømmemannen sjekker deg opp i butikken bare fordi man smiler tror jeg er litt vel optimistisk.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #14 Skrevet 18. januar 2014 Håper du gjør litt mer enn å smile for å få kjæreste. Om du ikke nettdater så får du sjekke opp menn i virkeligheten. Å satse på at drømmemannen sjekker deg opp i butikken bare fordi man smiler tror jeg er litt vel optimistisk. Jeg vil jo helst snakke med noen! Å stå der som en dum plastikkdukke med smil om munnen fører vel ikke akkurat til noe. Problemet er å finne en som faktisk og er interessert i kontakt. Pluss at det til tider kan være vanskelig å se hvem som er i forhold eller ikke. Kan jo ikke alltid gå etter ring på fingeren. Anonymous poster hash: 4d1ee...399
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #15 Skrevet 18. januar 2014 Jeg har funnet ut hvordan man skjønner om de er single eller ikke. De som er utrolig hyggelige og tiltrekkende er de som er opptatt. De innpåslitne dypvannsfiskene er single. Sånn veldig grovt sett og satt på spissen, da. Anonymous poster hash: 18fe9...3d3
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #16 Skrevet 19. januar 2014 Jeg har funnet ut hvordan man skjønner om de er single eller ikke. De som er utrolig hyggelige og tiltrekkende er de som er opptatt. De innpåslitne dypvannsfiskene er single. Sånn veldig grovt sett og satt på spissen, da. Anonymous poster hash: 18fe9...3d3 Men det er jo crap! Jeg er jo single, men pleier å være hyggelig og mest mulig sjarmerende. Er det feil? Anonymous poster hash: 4d1ee...399
Heart Skrevet 19. januar 2014 #17 Skrevet 19. januar 2014 (endret) Jeg har funnet ut hvordan man skjønner om de er single eller ikke. De som er utrolig hyggelige og tiltrekkende er de som er opptatt. De innpåslitne dypvannsfiskene er single. Sånn veldig grovt sett og satt på spissen, da.Anonymous poster hash: 18fe9...3d3 Det er helt sikkert noe sant i dette, for det som skjer ettersom tiden går, er at hyggelige, normale mennesker med OK sosiale antenner ender opp som gift med 1,8 barn og hund som kjører stasjonsvogn, eller noe. Vi som har passert 40 må lete blant de som er igjen, og i den gruppen blir forholdet mellom normale folk og tullinger/særinger/useriøse/svindlere stadig dårligere. Med jevne mellomrom kommer det inn en og annen som var men ikke lenger er i et forhold, men mange av de (50%?) er årsaken til sitt eget samlivsbrudd og kanskje ikke noe å satse på. Endret 19. januar 2014 av Heart
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #18 Skrevet 19. januar 2014 Det er helt sikkert noe sant i dette, for det som skjer ettersom tiden går, er at hyggelige, normale mennesker med OK sosiale antenner ender opp som gift med 1,8 barn og hund som kjører stasjonsvogn, eller noe. Vi som har passert 40 må lete blant de som er igjen, og i den gruppen blir forholdet mellom normale folk og tullinger/særinger/useriøse/svindlere stadig dårligere. Med jevne mellomrom kommer det inn en og annen som var men ikke lenger er i et forhold, men mange av de (50%?) er årsaken til sitt eget samlivsbrudd og kanskje ikke noe å satse på. Jepp, enig med du! Vi må bare klare å "fange" de nysingle bra fyrene fort nok før noen andre kaprer dem. Anonymous poster hash: 18fe9...3d3
Gjest Awzm me Skrevet 19. januar 2014 #19 Skrevet 19. januar 2014 Så mange som skiller seg at det alltid er noen ledige på jakt, så burde ikke være så vanskelig. Selv om jeg tror du burde inkludere nettdating eller andre ting hvor du kan bli kjent med nye menn
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #20 Skrevet 19. januar 2014 Egentlig litt merkelig med tanke på at det skal finnes så mange single eller enslige i dette landet. Hvor er de hen? Anonymous poster hash: 4d1ee...399
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå