AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #1 Skrevet 18. januar 2014 Ok kjære KGere, dette forumet er virkelig fylt opp av sterke meninger, vrangforestillinger, trangsynthet, impulsivitet og provokasjoner. I ny og ne dukker det opp reflekterte meninger og synspunkter, som et friskt pust som gir håp om at menn og kvinner kanskje er litt bedre enn hva som oftest blir forespeilet her. Det kan være dårlige, vonde erfaringer som spiller inn, men noe av det viktigste vi har er evnen til å reflektere, og da menes det i rasjonell forstand. Den grad av generalisering som utvises her er også veldig skremmende - hvorfor er alle menn sånn og gjør sånn", "alle kvinner er slik og gjør slik". Jeg ønsker i første omgang å ta en diskusjon om kjønn og sex. Min oppfatning er at menn blir oppfattet som kåte griser blant majoriteten av kvinner, mens majoriteten av menn oppfatter kvinner som om de bruker sex som et maktmiddel. Er det slik? Isåfall, hvorfor tror dere det er slik? Jeg personlig synes sex avslører en elementær forskjell blant kjønnene, og jeg er veldig villig til å akseptere at denne forskjellen faktisk er der. Anonymous poster hash: 5bcca...0c3
Gjest Inferno Skrevet 18. januar 2014 #2 Skrevet 18. januar 2014 Du vil innføre voksne diskusjoner på KG, og du begynner med guttelus vs. jentelus? Lykke til! 4
Mike Waters Skrevet 18. januar 2014 #3 Skrevet 18. januar 2014 (endret) Begynner bra, men ender i blodbad. Gratulerer! Etter min erfaring oppfatter ikke majoriteten av kvinnene jeg kjenner menn som kåte griser, og majoriteten av menn jeg kjenner oppfatter heller ikke at kvinner bruker sex som maktmiddel. Så falsifisert i min bok Litt usikker på hvilke gigantiske forskjeller du sikter til, men at det f.eks. skulle være utpreget kontroversiellt å hevde at menn har noget høyere libido enn kvinner tviler jeg på at mange vil si. Det kan selvsagt være sammensatt hvorfor det er akkurat slik, vi menn blir oppfordret gjennom oppveksten til å tenke på sex, mens kvinner ikke blir det i like stor grad - det skaper ikke akkurat like gode vekstvilkår for nytelse, glede og kåthet. Endret 18. januar 2014 av Mike Waters
Gjest New_Girl Skrevet 18. januar 2014 #4 Skrevet 18. januar 2014 Ok kjære KGere, dette forumet er virkelig fylt opp av sterke meninger, vrangforestillinger, trangsynthet, impulsivitet og provokasjoner. I ny og ne dukker det opp reflekterte meninger og synspunkter, som et friskt pust som gir håp om at menn og kvinner kanskje er litt bedre enn hva som oftest blir forespeilet her. Det kan være dårlige, vonde erfaringer som spiller inn, men noe av det viktigste vi har er evnen til å reflektere, og da menes det i rasjonell forstand. Den grad av generalisering som utvises her er også veldig skremmende - hvorfor er alle menn sånn og gjør sånn", "alle kvinner er slik og gjør slik". Jeg ønsker i første omgang å ta en diskusjon om kjønn og sex. Min oppfatning er at menn blir oppfattet som kåte griser blant majoriteten av kvinner, mens majoriteten av menn oppfatter kvinner som om de bruker sex som et maktmiddel. Er det slik? Isåfall, hvorfor tror dere det er slik? Jeg personlig synes sex avslører en elementær forskjell blant kjønnene, og jeg er veldig villig til å akseptere at denne forskjellen faktisk er der. Anonymous poster hash: 5bcca...0c3 Ikke som jeg har lagt merke til, nei. Bare på KG
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #5 Skrevet 18. januar 2014 Joda, for du virka jo utrolig voksen. Anonymous poster hash: b52a9...4f8
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #6 Skrevet 18. januar 2014 Men mannfolk ER jo kåte griser. Og utro løgnere. Noe mer du lurte på? Anonymous poster hash: 5be01...a0e
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #7 Skrevet 18. januar 2014 Og jeg som trodde du skulle skrive om typen din, hvordan du skulle få til en voksen diskusjon med han, istedenfor å måtte lytte til all den barnsligheten han utpælmer.... Anonymous poster hash: 96935...2b6
Mike Waters Skrevet 18. januar 2014 #8 Skrevet 18. januar 2014 Og utro løgnere. Anonymous poster hash: 5be01...a0e en rund sirkel?
Hulderen Skrevet 18. januar 2014 #9 Skrevet 18. januar 2014 Det er et ordtak som sier at "Menn trenger sex for å ha det bra. Kvinner trenger å ha det bra for å ha sex." At det gjelder alle, våger jeg ikke å påstå. Men det gjelder for meg. Har jeg det bra, så er sexlysten på topp. Men om jeg mistrives av en eller annen grunn, så mister jeg sexlysten. Jeg har inntrykk av at min mann ikke har det behovet for å ha det godt rundt seg for å ha lyst på sex. Men for all del, han er ikke en ufølsom tosk som forlanger sex uansett for å ha det bra. Han skjønner det når jeg ikke har lyst. Det som er helt klart er at vårt sexliv er på det beste når vi begge har det bra ellers også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå