AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #1 Skrevet 18. januar 2014 Hva gjør man for å holde kontakt med folk? Noen som ikke har, eller som har slettet sin, som kan gi noen tips?Anonymous poster hash: 4b5cd...3b3
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #2 Skrevet 18. januar 2014 Telefon, sms, møtes på kafe, hjemme, brev, mail, twitter. Anonymous poster hash: e875e...24b
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #3 Skrevet 18. januar 2014 Telefon, sms, møtes på kafe, hjemme, brev, mail, twitter.Anonymous poster hash: e875e...24b Har nesten ikke nr til noen, dant jeg ut Må rundt og samle da.Anonymous poster hash: 4b5cd...3b3
Fuglen Skrevet 18. januar 2014 #4 Skrevet 18. januar 2014 Jeg kommuniserer som oftest med folk ved å sende sms eller ringe, ikke facebook. Men noen "eventer" blir jo bare organisert gjennom facebook da, så kan jo hende man går glipp av disse hvis man sletter kontoen sin. Men da er det jo ikke noe alternativ heller, egentlig. Hvis du ikke har venner som forteller deg om eventet. Hvorfor skal du slette facebooken din?
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #5 Skrevet 18. januar 2014 Jeg slettet min. Det jeg gjorde var å kun legge til de aller nærmeste så slipper jeg resten av tullet. Anonymous poster hash: b3b93...734
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #6 Skrevet 18. januar 2014 Jeg vurderer også å slette hele skiten. Jeg tenker at da får man ihvertfall sett hvem som virkelig bryr seg om deg om du ikke er på facebook. Facebook er for "enkelt". Det er så enkelt å late som man bryr seg ved å kommentere en status/et bilde, eller trykke liker. Om jeg ikke sletter meg fra fjaseboka skal jeg ihvertfall ikke dele noe mer der. Ingen bilder, ingen statuser, ingenting. Anonymous poster hash: 9867a...387
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #7 Skrevet 18. januar 2014 Jeg slettet den tidligere i dag. Den tar så mye tid og jeg orker ikke å stalke folk mer. Vil leve mitt eget liv og bestemme hvem som er i det til enhver tid. Jeg vet ikke egentlig. Det var en impulshandling. Følelse av at jeg ikke orket mer. Alt det der "seen"-greiene, mindgames og at alle vet når du var inne sist. Og du vet når de var inne. Osv. Blir ganske heftig synes jeg. Ingenting blir overlatt til fantasien. Man må late som man ikke vet alt mulig om folk. Spesielt om man f.eks. har stalket en date på forhånd.Anonymous poster hash: 4b5cd...3b3 2
Gjest Hinkelpinkel Skrevet 18. januar 2014 #8 Skrevet 18. januar 2014 Jeg slettet min 1. januar i år. Målet er å være uten i hele 2014. Hadde flere forskjellige grunner, men var egentlig veldig lei hele greia. Nå bruker jeg iMessage med noen, resten ringer jeg til/sender meldinger. Har foreløbig ikke gått glipp av noe stort. Nå skal det sies at jeg bare er på min 18. dag 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #9 Skrevet 18. januar 2014 Jeg har ikke face heller forresten, lever livet fint uten Anonymous poster hash: e875e...24b
Fuglen Skrevet 18. januar 2014 #10 Skrevet 18. januar 2014 Jeg slettet den tidligere i dag. Den tar så mye tid og jeg orker ikke å stalke folk mer. Vil leve mitt eget liv og bestemme hvem som er i det til enhver tid. Jeg vet ikke egentlig. Det var en impulshandling. Følelse av at jeg ikke orket mer. Alt det der "seen"-greiene, mindgames og at alle vet når du var inne sist. Og du vet når de var inne. Osv. Blir ganske heftig synes jeg. Ingenting blir overlatt til fantasien. Man må late som man ikke vet alt mulig om folk. Spesielt om man f.eks. har stalket en date på forhånd.Anonymous poster hash: 4b5cd...3b3 Hvordan kan man se når folk har vært inne? Tydeligvis noe jeg ikke har fått med meg
Hoppetaujenta Skrevet 18. januar 2014 #11 Skrevet 18. januar 2014 Verden gikk helt fint før FB ble in. Det gjør det helt sikkert om dere dropper den igjen også. Ta livet tilbake!
Nowayback Skrevet 18. januar 2014 #12 Skrevet 18. januar 2014 Tror jeg kunne greid meg uten face. Blir bare å se hva andre legger ut, skryter av/klager over osv.. Det eneste er at det er gratis, og et lettbrukelig kommunikasjonsmiddel. Bruker det ofte til å avtale tidspunkter med venner/treninger og slikt.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #13 Skrevet 18. januar 2014 Viber er jo gratis i bruk også, + flere andre alternativer. Anonymous poster hash: e875e...24b
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #14 Skrevet 18. januar 2014 Hvordan kan man se når folk har vært inne? Tydeligvis noe jeg ikke har fått med meg Du kan se det på chatten. Brukte aldri den, men så det hos en kompis. Jeg har twitter, men der har jeg ingen av vennene mine. Har ingen planer om å finne dem der heller. Tror ikke så mange av dem er der, uansett.Anonymous poster hash: 4b5cd...3b3
FantasDick Skrevet 18. januar 2014 #15 Skrevet 18. januar 2014 Jeg bruker nesten bare chat på Face når jeg snakker med folk. Så enkelt fordi jeg får tak i de enten de sitter på PC, tab eller mobil - om jeg sender SMS må de jo ha mobilen tilgjengelig. Bruker også en god del snap i hverdagen.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #16 Skrevet 18. januar 2014 Slettet facebook, på facebook hadde jeg 60 stykker jeg anså som mine venner og gode bekjente, slike man omgåes med in real life også. Når jeg slettet facebook var det bare 3 av de som faktisk var interessert i noe kontakt. Bare 2 husket 30 årsdagen min. Anonymous poster hash: 4b689...7f3
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #17 Skrevet 18. januar 2014 Slettet facebook, på facebook hadde jeg 60 stykker jeg anså som mine venner og gode bekjente, slike man omgåes med in real life også. Når jeg slettet facebook var det bare 3 av de som faktisk var interessert i noe kontakt. Bare 2 husket 30 årsdagen min. Anonymous poster hash: 4b689...7f3 Ja, det er dette jeg er litt redd for... Fyller år snart også, rundt tall Så vi får se. Men jeg tar ihvertfall en god pause.Anonymous poster hash: 4b5cd...3b3
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #18 Skrevet 18. januar 2014 Jeg slettet den tidligere i dag. Den tar så mye tid og jeg orker ikke å stalke folk mer. Vil leve mitt eget liv og bestemme hvem som er i det til enhver tid. Jeg vet ikke egentlig. Det var en impulshandling. Følelse av at jeg ikke orket mer. Alt det der "seen"-greiene, mindgames og at alle vet når du var inne sist. Og du vet når de var inne. Osv. Blir ganske heftig synes jeg. Ingenting blir overlatt til fantasien. Man må late som man ikke vet alt mulig om folk. Spesielt om man f.eks. har stalket en date på forhånd.Anonymous poster hash: 4b5cd...3b3 enig her. Og alt fantasiperfekte livet. Godt å bare ....være! Savner ikke facebook ey sekund. Anonymous poster hash: ad733...275 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå