Gå til innhold

Familietur til syden. Og gubben vil på fest..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har ny samboer. Vi har vært sammen en stund, men nå bodd sammen ca et år.

Skal nå på ferie sammen for første gang.

Til syden :)

Men så skal vist noen kompiser av han på tur dit vi skal og. Og han vil ut siste kvelden med dem. Jeg reagerte på dette.

Siste kvelden blir jeg sittende alene på vår ferie. Første ferie sammen.

Svarte at han kan se de masse hjemme. Nekter han aldri å bli med de ut hjemme. Og dessuten så syns jeg det er dårlig at jeg skal sitte alene siste kvelden.

Sa vi kunne se det Ann, vet jo ikke hvilke planer vi legger enda. Eller når vi skal reise dagen etterpå. Kanskje han kunne bli med de et par timer. Strengt..?

Er også redd for at han skal være sliten og lite hjelpsom når vi skal hjem. Har ei frøken på 5 og en gutt på 10. Ikke mye hjelp der..

Jeg er 31 og sambo 36.

Anonymous poster hash: 41cc9...090

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La mannen kose seg. Dere har visst ingen felles barn.

Anonymous poster hash: 1bfa2...711

• Liker 4
Skrevet

Så kompisene skal tilfeldigvis til samme sted som dere likt? Da hadde jeg bytta sted...

• Liker 2
Skrevet

La mannen kose seg. Dere har visst ingen felles barn.

Anonymous poster hash: 1bfa2...711

Han kan kose seg når som helst ellers..

Gjest New_Girl
Skrevet

Er det det at det er den siste kvelden som er problemet? For det kan vel enkelt løses ved at de går ut en av de andre kveldene?

• Liker 3
Skrevet

Så kompisene skal tilfeldigvis til samme sted som dere likt? Da hadde jeg bytta sted...

Det går jo ikke da.. Er betalt uten avbestillingsforsikring på restplass.

TS

Skrevet

Er det det at det er den siste kvelden som er problemet? For det kan vel enkelt løses ved at de går ut en av de andre kveldene?

De kommer siste kvelden..

Skrevet

Si at han får ta ungene alene en annen dag da, så du får vært uten han. Selv om det er dine unger har han valgt å gå inn i et forhold med deg...

Skrevet

Skjønner deg godt, hva meg å eventuelt finne på noe alle sammen? Du, barna, samboeren og de? F.eks. minigolf eller noe? Er mulig å ha det kjekt uten å drikke for mye alkohol :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde blitt veldig skuffet hvis jeg var deg, tror jeg. Spesielt hvis han ville gå ut sammen med dem, men jeg ikke fikk bli med! Så jeg hadde nok sikkert blitt med guttegjengen ut :P

• Liker 1
Gjest New_Girl
Skrevet

Skjønner deg godt, hva meg å eventuelt finne på noe alle sammen? Du, barna, samboeren og de? F.eks. minigolf eller noe? Er mulig å ha det kjekt uten å drikke for mye alkohol :)

Minigolf med andre sine unger og kone ja, det høres sikkert veldig fristende ut for kompisgjengen :P

• Liker 22
Gjest New_Girl
Skrevet

Jeg hadde nok bare latt han dra ut, jeg da. Så kunne jeg tatt med ungene ute for å spise og sittet på terrassen med en god bok og et glass med noe godt i etter at de har lagt seg.

På den betingelsen at han ikke drikker seg så snydens at han ikke er oppegående til hjemreisen.

• Liker 25
Skrevet

Bruker han ofte å gå ut da? Føler du at de har følgt etter dere? Personlig ville jeg ikke hatt problemer med det, klart samboer har lyst ut med kameratene i syden. Jeg hadde virkelig unnet han det.

Anonymous poster hash: e84df...468
Skrevet

Jeg hadde nok bare latt han dra ut, jeg da. Så kunne jeg tatt med ungene ute for å spise og sittet på terrassen med en god bok og et glass med noe godt i etter at de har lagt seg.

På den betingelsen at han ikke drikker seg så snydens at han ikke er oppegående til hjemreisen.

Helt enig med dette.

• Liker 6
Skrevet

Minigolf med andre sine unger og kone ja, det høres sikkert veldig fristende ut for kompisgjengen :P

Jeg ser ikke noe problem i det? Var selv på ferie når jeg var liten og spilte minigolf sammen med mor, far og noen venner av de...

Eventuelt noe annet som gokart eller noe :) Kjekt for alle aldere :)

Hadde han lovet å ikke dikker seg full og kom tilbake så han var klar for avreise dagen etter, så kan du å ungene finne på noe sammen mens han er ute :)

Skrevet (endret)

Skjønner at det var litt strek i regningen. Men når det nå er slik at vennegjengen kommer nedover siste kvelden så ville jeg tatt det sporty og la han ta en fest med dem hvis det er det han ønsker.

Når han drar på tur med deg og dine barn så har han jo viet hele ferien til familieliv, ikke lag noen stor sak av at han syns det hadde vært stas med en kveld med gutta når de først er på samme sted(kan ikke sammenligne med at de kan treffes i norge) - vær heller glad for at han prioriterte å dra med deg og barna dine, fremfor guttetur.

Endret av MunaMadan
  • Liker 8
Skrevet

Hadde latt ham treffe vennene.

Skjønner ikke hva som er problemet i det hele tatt.

Så lenge han er på beina og oppegående dagen derpå!

Anonymous poster hash: 0ab77...d13
  • Liker 1
Skrevet

Skjønner at det var litt strek i regningen. Men når det nå er slik at vennegjengen kommer nedover siste kvelden så ville jeg tatt det sporty og la han ta en fest med dem hvis det er det han ønsker.

Når han drar på tur med deg og dine barn så har han jo viet hele ferien til familieliv, ikke lag noen stor sak av at han syns det hadde vært stas med en kveld med gutta når de først er på samme sted(kan ikke sammenligne med at de kan treffes i norge) - vær heller glad for at han prioriterte å dra med deg og jentene dine, fremfor guttetur.

Problemet var helst det at det var bestemt uten å ta det opp med meg. Hvor lenge, hvor sent og hvor mye drikke. Tror vi reiser fra hotellet kl 10 på morran, så trenger at han er oppegående.

Hadde han spurt og sagt hva han tenkte før det var bestemt hadde det vært lettere.

Og de kunne jo tenkt at de kunne komme på vårt hotell så kunne kanskje jeg også sittet med de litt om rommet var nærme. Men det var det ikke snakk om..

Skulle ut...

Det er forskjell på to timer og seks timer.. Han ble sur når jeg spurte, så vet ikke planen.. Og da ville jeg sagt nei..

Ts

Skrevet

I utgangspunktet tenkte jeg at dette var null problem, men så så jeg at dere skulle reise hjem kl. 10 dagen etter og det er to barn som skal klargjøres også. Da tenker jeg at å feste hardt er en dårlig idé.

Men jeg nyter så mye alenetid at jeg ikke helt skjønner at du ikke vil være alene om kvelden, jeg da ;) Kan du ikke, etter at barna er lagt, ta deg et glass vin og lese en god bok eller se noe på TV? Eller bare sitte på altanen og nyte siste rest av ferien? Men jeg synes absolutt han bør tåle at du stiller spørsmål om når du kommer igjen. Det er ikke akseptabelt at en som reiser med familien, ramler inn døren kl. 4 på natten samme dag som dere skal dra hjem.

• Liker 3
Gjest Hinkelpinkel
Skrevet

Problemet var helst det at det var bestemt uten å ta det opp med meg. Hvor lenge, hvor sent og hvor mye drikke. Tror vi reiser fra hotellet kl 10 på morran, så trenger at han er oppegående.

Hadde han spurt og sagt hva han tenkte før det var bestemt hadde det vært lettere.

Og de kunne jo tenkt at de kunne komme på vårt hotell så kunne kanskje jeg også sittet med de litt om rommet var nærme. Men det var det ikke snakk om..

Skulle ut...

Det er forskjell på to timer og seks timer.. Han ble sur når jeg spurte, så vet ikke planen.. Og da ville jeg sagt nei..

Ts

Det virker jo som om problemet er at han skal ut uten deg? Ser ikke helt problemet, så lenge han klarer å være oppegående til dere reiser hjem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...