Gå til innhold

Første melding etter å ha truffet noen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Nå er ikke jeg den som har vært mye på snekkerne de siste årene

Eg kommet ut av ett lengre forhold , og har ikke vært i en "startfase" på godt over 10 år . Så jeg er å regne for en godt voksen mann.

Var ute i går , og kom da i snakk med en dame der jeg føler vi fikk en god tone .

Ble sittende å snakke sammen i ett par timer . Det skjedde ikke noe mer enn det .

Ble vel enige om at dette var noe som vi burde gjøre igjen (treffes)

Så da er spørsmålet . Hvordan ta kontakt videre

Hva bør en si en slik kontakt .

Vil jo egentlig høre om hun og synes det var kjekt og om hun vil møtes igjen

Dette er egentlig så langt utenfor min "comfort sone" at jeg er litt rådløs og tar imot tips med takk

Bør det være lang eller kort melding om man bruker det ?

Anonymous poster hash: 3036c...5c0

Videoannonse
Annonse
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

"Hei! Jeg tar opp tråden fra fredag og lurer på om du har lyst til å gå tur/drikke kaffe/plukke blomster eller noe i morgen/mandag/neste helg?"

• Liker 1
Skrevet

Ikke vent for lenge! Det det er bare tull. Send henne en mld før helgen er over og spør om hun er ledigen kveld neste uke. Siden dere snakket så bra, kan du ta henne med ut og spise. Dere er på en måte forbi første date allerede. :-D

Anonymous poster hash: c83c5...24e

Skrevet

Ikke vent for lenge! Det det er bare tull. Send henne en mld før helgen er over og spør om hun er ledigen kveld neste uke. Siden dere snakket så bra, kan du ta henne med ut og spise. Dere er på en måte forbi første date allerede. :-D

Anonymous poster hash: c83c5...24e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...