AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #1 Skrevet 18. januar 2014 Jeg begynner å lure på om det foregår noe mellom venninnen min og kjæresten min, i det siste har han vært mye mer på hennes side angående ting enn min. Først trodde jeg at jeg var urimelig og at de to hadde rett mens jeg tok feil, men nå begynner jeg virkelig å lure. Om det skjer en misforståelse eller oppstår en diskusjon mellom meg og min venninne, hun er fyrrig av seg så det skjer, så holder han alltid hennes side. Venninnen min hadde innflytningsfest forrige helg og jeg ble bedt, jeg kunne ikke gå fordi jeg hadde migrene og lå hele helgen i sengen. Da vi møtte hennes på butikken så sier hun at hun er lei seg fordi jeg ikke kom, og mener at hodepine ikke burde stoppet meg. Vi prater litt om det og jeg forklarer at det ikke bare er litt hodepine.. Så blander typen min seg inn, ser på meg og sier "jeg synes godt du kunne gjort en innsats for å komme deg dit altså..". Han, han som holdt bøtta for meg når jeg kastet opp og matet meg når jeg omtrent ikke kunne røre meg! En annen episode er at venninnen min trengte å låne 5000kr. Kjenner denne venninnen godt og vet at hun sliter med penger, det ville vært et lån som hadde blitt vanskelig for henne å betale meg tilbake på. Hun fikk pengene av sine foreldre, men der har man igjen kjæresten min, som ble irritert over at jeg ikke lånte henne pengene. Når vi er ute på byen sammen så sitter vi ikke alltid sammen, jeg og kjæresten, snakker med venner og kjente. I de siste ukene har de to ofte stått alene sammen, ledd og pratet. Når jeg kommer bort virker det som de begynner å prate om andre ting og stemninga er fortsatt munter, men ikke så munter som før jeg kom. Anonymous poster hash: 7d697...7f4
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #2 Skrevet 18. januar 2014 Oppførselen hans høres ikke helt bra ut, særlig det med hodepinen, men hvis det hadde "foregått noe" mellom de to hadde han garantert ikke bare tatt hennes parti mot deg. Da hadde han gjort alt han kunne for å skjule det. Uheldig oppførsel, men vær så snill, ikke slit deg ut med utroskapsmistanker. For det er det ingenting som helst som indikerer. Anonymous poster hash: 7e261...623 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #3 Skrevet 18. januar 2014 Hadde vært mistenksom ja. Anonymous poster hash: 12d9a...17c 1
Tropic Skrevet 18. januar 2014 #4 Skrevet 18. januar 2014 Hadde nok kanskje mistenkt at han var interessert i henne, men ikke at det har foregått noe mellom de, for da har han vel kanskje oppført seg litt annerledes? Men virker som han er interessert! Ville snakket med han 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #5 Skrevet 18. januar 2014 Herregud, dump den dusten der! Og advar venninnen din imot han. Anonymous poster hash: 24f83...91d
Gjest Awzm me Skrevet 18. januar 2014 #6 Skrevet 18. januar 2014 Hadde konfrontert han neste gang han blir like teit igjen 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #7 Skrevet 19. januar 2014 Det kan være han bare vil ha venninnepoeng fordi han vet at hun er viktig for deg. Har strukket meg langt for kjærestens typer for å få et godt og nært forhold selv. Men aldri på bekostning av kjæresten da, han bør kjenne sin besøkelsestid. Anonymous poster hash: 3ff0b...cb3
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2014 #8 Skrevet 19. januar 2014 Kan være at han faktisk mener hun er bedre venninne til deg, enn du er til henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå