Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt nå å sole meg på solhuset. Har vært 2 ganger (en gang per dag i det siste 2 dagene), 14 minutter hver gang. Er det sunt å gå hverdag eller burde jeg gå hver annen dag i mens jeg bygge opp farge? Bli takknemlige på tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville tatt en dags pause mellom solingen.

Når jeg selv tar sol, tar jeg ca 20 - 30 min og annhver dag. Da får huden ro før neste time og jeg får en gyllen og fin farge.

Pass på og smør deg med solkrem som er beregnet på solarium. De sier du skal vente fire timer etter sol med og dusje og da er det viktig og smøre godt, eller så blir du veldig tørr.

Skrevet

Jeg brukte Body Butter i fra Body Shop, tenkte det var bare viktige å smøre seg inn med noe, visste ikke at jeg må ha en beregnet for solarium bruk. Går det bra eller?

Skrevet

Inne på Brun og Blid sine sider står det mye nyttig informasjon om

solarium. Trykk på en av reklamene de har på Kg så finner du svar på det meste.

Jeg tar selv sol på denne tiden av året for å bli litt friskere i fargen, bruker da en krem for solariums bruk, ligger ca 20 min om gangen. Tar stort sett annen hver dag over en kort periode. Men har også tatt to dager etter hverandre hvis det passer bedre.

Skrevet
Jeg brukte Body Butter i fra Body Shop, tenkte det var bare viktige å smøre seg inn med noe, visste ikke at jeg må ha en beregnet for solarium bruk. Går det bra eller?

Du kan få kløe og irritert hud, men gjør som Remyline skriver, gå inn på Brun og Blid sine sider....

Men jeg selv bruker kun solkrem beregnet for solarium. Og så kan du jo bruke Body Butter etter dusjen. Den bruker jeg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...