AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #1 Skrevet 18. januar 2014 Hei! Jeg skal lage en sjokolade- og chilieterte, og i denne skal det være ca 20 gram bringebærlikør. Bringebærlikør var ikke å få tak i, så jeg kjøpte bringebæressens i stedet for. Jeg regner med at essensen er mye mer konsentrert enn likøren, har dere noen tanker om ca hvor mye essens jeg skal bruke..? Anonymous poster hash: ec9ac...9df
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #2 Skrevet 18. januar 2014 Det er forresten slik essens man får kjøpt i vanlige kolonialbutikker, slik i samme flase som konditorfarger og sånt. Anonymous poster hash: ec9ac...9df
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #3 Skrevet 19. januar 2014 *dytter*. Ingen som vet? Anonymous poster hash: ec9ac...9df
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #4 Skrevet 21. januar 2014 Jeg ville ikke erstattet likør med essens ettersom du jo også må passe på at du har i riktig mengde væske. Essens er som regel mye kraftigere i smak, samtidig som man ikke får alkoholsmaken. Kan du ikke bruke en annen likør? Ev kan du bruke sterk saft, juice eller kaffe. Anonymous poster hash: 4717b...0c9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå