Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en venn som jeg har datet en del de siste månedene.

Jeg har gått på såpass mye feile skjær før, at jeg lurer litt på om jeg skal droppe daten med han. For jeg har etter erfaring lært meg at jeg har nok av menn som vil date meg, og jeg har en følelse at denne mannen kan være feil pga enkelte ting som han har sagt.

Er jo dumt av meg å trekke meg i siste liten, men jeg sa jeg var litt uvel og måtte finne ut av om jeg kunne gå først...

For det første så er det noen ting som får meg til å rygge :

1. Han har skrevet til meg at han ikke ønsker barn. - Jeg har et barneønske selv om jeg har barn fra før.

2. Han er veldig sexfokusert, men nå ba han meg på pizza og film, men jeg vet at er jeg med han hjem i kveld på filmkveld så forventer han at vi har sex, for det har vi hatt flere ganger før. Jeg er redd å ha sex med han fordi jeg er redd at han og jeg er feile for hveandre med tanke på barneønske, ønsker i livet.... - det snakker han minimalt om....

3. Han er litt tung i praten.

4. Han virker litt rar ut i måten han oppfører seg på..... men snill er han , men litt rar.

Hva mener dere? Hva ville dere gjort? Vet jeg virker vinglete ut ovenfor , stakkars mann,.... men jeg vil ikke bruke tiden verken for hans del eller min del feil. Han er en pen mann utseendemessig, men det er jo typisk meg at det er det jeg faller for inntil jeg oppdager at han er så ulik meg.....

Anonymous poster hash: ba626...96b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde fulgt magefølelsen min. Så enkelt er det.

Skrevet

enig, magefølelsen ;) at han ikke ønsker barn betyr ikke annet enn at han ikke ønsker barn i dette øyeblikk. Slikt forandrer seg med tiden (som med meg).

Anonymous poster hash: 4f89a...7b5
Skrevet

trådstarter: av og til tar man noen sjanser i livet...... Jeg er så redd for å gå på feil mann igjen.... Jeg er så flink til det! Men det er nok ikke bare meg som gjør sånnt når man ser på hvor mange brudd det er......

Jeg håper jo at han kan være villig til å få barn med meg ....Det kan jo endre seg...... men... ellers .... jeg vet ikke helt. Han er skjønn på noen måter, på noen måter så forstår jeg han ikke.

Skrevet

alle tar sjanser, det er man nødt til. Det er veldig få heldige som finner drømmepartneren første gang hvor det også er gjensidig. Derfor må du finne ut om du skal la tvilen komme han til gode eller ikke, det kan ikke noen andre bestemme for deg. Jeg personlig lar alltid tvilen komme andre til gode, for det er så mye bedre å vite ;)

Skrevet

Hvis du virkelig vil ha barn, så har du vel svaret der.

Utover det må du vel bare følge magen. Min erfaring er at ting ikke blir mer 'riktig' etter hvert hvis det er ting som skurrer i starten.

Skrevet

Det som irriterer meg er at han fokusere på sex så mye, skjønner ikke hvorfor gutter/menn er sånn. Synes det blir for dumt. Klart sex er viktig men det kommer senere, først bli mer skjent eller se om det blir noe mellom dere! =(

Skrevet

Trådstarter som skriver her: ja .... jeg blir usikker av det med sexopplegget...... Han er så opptatt av det.... og hvis jeg treffer han å sier nei så vil han bli skuffa...

Skrevet

Beklager damer, men det er slik at det er genuine forskjeller mellom menn og kvinner. Som mann kan jeg si det motsatte om dere: "jeg forstår ikke hvorfor sex ikke er viktigere for dere"…. Sånn er det bare!

Skrevet

Trådstarter: Nå skriver han at han håper jeg kan si ifra om formen er bra nok til å gå, hvis ikke går han ut på byen i kveld..... men skriver at han heller vil være med meg...... Men jeg liker ikke den derre... : Hvis du ikke møter meg så går jeg ut på byen....... Er det meg som er rar? Det er slik jeg ikke skriver til en mann hvis han sier han er dårlig - kvalm som jeg sier jeg er ....

Skrevet

Beklager damer, men det er slik at det er genuine forskjeller mellom menn og kvinner. Som mann kan jeg si det motsatte om dere: "jeg forstår ikke hvorfor sex ikke er viktigere for dere"…. Sånn er det bare!

Trådstarter: menn virker så løse ut......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...