AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #1 Skrevet 18. januar 2014 Noen som vet om noen sider med billig og fint treningstøy. Gjerne merker som nike osv. Anonymous poster hash: b1be6...117
Yvonne86 Skrevet 19. januar 2014 #4 Skrevet 19. januar 2014 Cubus.no Ikke merkeklær da men. Fint og billig treningstøy
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #5 Skrevet 19. januar 2014 Nike er vel generelt ikke billig. Anonymous poster hash: 4c50f...72e
LittDiva Skrevet 19. januar 2014 #6 Skrevet 19. januar 2014 Xxl som nevnt. Men jeg må si at det fra h&m er helt topp til den prisen .
Jade Skrevet 20. januar 2014 #7 Skrevet 20. januar 2014 Gå på sånne sports-outlet-butikker. De tar inn varer fra andre butikker som skal ha inn nye varer osv. Det er som å gå på evig salg Ikke det største utvalget, men det kan godt hende du snubler over noe fint
Teriyaki Skrevet 21. januar 2014 #8 Skrevet 21. januar 2014 Nike er vel ikke direkte billig da, men jeg er veldig fornøyd med merket. Har noen t-skjorter derfra, og tre treningsthigtser. I tillegg til treningssko da. Ville mye heller investert i skikkelig treningstøy enn å kjøpt billig tøy. I alle fall når det kommer til sportsbh (og sko). Jeg har Casall high impact, og det er den eneste av alle merker jeg har prøvd som holder puppene på plass. Har stått og hoppet i prøverommene for å teste. koster 500 kr da. Så de er dyre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå