Gjest Reza08 Skrevet 18. januar 2014 #1 Del Skrevet 18. januar 2014 Pleier ikke å kjøpe så mange av gangen når jeg f.eks kjøper øl på butikken, men er det noen maksgrense for antall øl du kan kjøpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #2 Del Skrevet 18. januar 2014 Tviler jeg på. Jeg handla inn to FULLE handlevogner med sixpacker en gang, og det var ikke noe problem med det. Anonymous poster hash: 21344...595 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #3 Del Skrevet 18. januar 2014 Kun i Norge stiller befolkningen seg slike spørsmål. Vi godtar de merkeligste former for kontroll her i landet. Anonymous poster hash: 24a4a...2cd 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kladd Skrevet 19. januar 2014 #4 Del Skrevet 19. januar 2014 Jeg har i alle fall fått kjøpt 12 kasser øl uten problem. Eneste er at om du skal kjøpe MASSE, så er det greit å gi beskjed til butikken først, så kan de ha det klart. Da slipper du å tømme de for det som er i hyllene og du får det i kasser. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 19. januar 2014 #5 Del Skrevet 19. januar 2014 Det er ingen restriksjoner på hvor mye du kan kjøpe, bare på tidspunkter og nedre aldersgrense. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2014 #6 Del Skrevet 27. oktober 2014 Tror du kan kjøpe så mange du vil. Anonymous poster hash: 0f64e...cb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hinkelpinkel Skrevet 27. oktober 2014 #7 Del Skrevet 27. oktober 2014 Nei, ingen begrensninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 27. oktober 2014 #8 Del Skrevet 27. oktober 2014 Sykt at du kan kjøpe så mye øl/cider/rusbrus i butikk, men kan bare kjøpe 1pk paracet + 1pk ibux...ikke 2 pk paracet eller 2pk ibux... på 24timer... Skulle nesten vært en max grense på alkohol også...Helst med en kode på varen slik at det ikke er mulig å kjøpe mer alkohol på det kortet...Eller ID'en, du må scanne f.eks førerkortet, om du har kjøpt max, så får du ikke kjøpe mer før neste dag.. Helst på alt mulig, "Nei beklager...du har overstigd sukker/salt innhold, har ikke lov å kjøpe mer før til neste år..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå