Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har planer om å kjøpe en doorgym (altså en pullup-stang man bare hekter på dørkarmen. Uaktuelt med skruer dessverre), men så var det en kompis som sa "Er ikke det de som hele tiden faller ned?". Han hadde visst sett uendelige klipp av folk som falt og slo seg skikkelig når de brukte en sånn en.

Er det vanlig at dette skjer, eller er det bare hvis de ikke er festet godt nok?

(Og, hvor lang tid vil det ta å lære seg pullups hvis man trener målrettet mot det et par ganger i uken?)

Anonymous poster hash: b2c31...3d0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så legge du ikke gjør kipp-sving så tror jeg det skal gå veldig greit.

Jeg tipper du klarer det på en måned med mindre du er veldig tung.

Skrevet

Takk for svar! Da satser jeg på det og går til innkjøp av en.

(Håper du vet at både jeg og sikkert mange flere her inne setter stor pris på at du alltid kommer med gode råd. Flott at du vil dele all kunnskapen din med oss mindre erfarne!)

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor er stengene som skrus slik at de utvider seg i bredden og spennes mellom dørkarmene mistet popularitet? Det skal iallefall mye til at de faller ned.

stang_doer_315_2.jpg

Anonymous poster hash: 0a53a...d41
Skrevet

Hvorfor er stengene som skrus slik at de utvider seg i bredden og spennes mellom dørkarmene mistet popularitet? Det skal iallefall mye til at de faller ned.

stang_doer_315_2.jpg

Anonymous poster hash: 0a53a...d41

Ser for meg at de kan lage merker? De må vel ha et ganske godt spenn for å sitte, og da vil vel treverket bøye seg litt... eller tar jeg helt feil? Doorgymen jeg har sett på har jo flere grepsmuligheter også.

Skrevet

Jeg har denne og dingla i denne daglig siden jeg fikk den. Aldri falt ned ;) Genial sak. Jobber med både beinhev (mage) og pull-ups. Skal fikse slynger til den også, så jeg kan trene litt mer variert.

Abilica Doorgym

1405_Abilica_Abilica_Doorgym_1.jpg

Anonymous poster hash: d6446...27b
Gjest bustyvel
Skrevet

Og de lager ikke merker heller? Tåler alle dører dem?

Skrevet

De er godt polstra og lager ingen merker nei. Veldig lett å ta opp og ned også. Jeg var skeptisk, men når jeg fikk den opp, så forsvant all skepsis.

Jeg veier ikke mye, men en person på over 100 kg testa den her en dag, og det gikk bra det også.

Anonymous poster hash: d6446...27b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...