Bex Skrevet 18. januar 2014 #1 Skrevet 18. januar 2014 Hei! Jeg har lyst på netflix. Noen som vet om jeg kan se via mobil og trådløst nett og sende til tv?? Og kan man få den amerikanske versjonen på mobil? Har ikke nettbrett, så er ikke noe alternativ å bruke det. Har en laptop, da, men den er sjelden i bruk...
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #2 Skrevet 18. januar 2014 Hvis du allerede har iphone er kanskje appletv å foretrekke. Hvis du bruker android telefon eller windows pc er kanskje googles chromecast dings kjekk: http://www.netonnet.no/art/tv-og-bilde/mediaspillere/google-chromecast/192559.3141/?gclid=CPSzhtGiiLwCFUZY3godKkMA7Q Anonymous poster hash: fc883...f02
-Jiinxs- Skrevet 18. januar 2014 #3 Skrevet 18. januar 2014 (endret) Enkleste hadde vært om du hadde en smart-tv. Samsung har Allshare mellom sine produkter, da kan du i teorien overføre det som vises på mobilen til tven (om den ikke er en smart-tv). Hvis du allerede har iphone er kanskje appletv å foretrekke. Hvis du bruker android telefon eller windows pc er kanskje googles chromecast dings kjekk: http://www.netonnet.no/art/tv-og-bilde/mediaspillere/google-chromecast/192559.3141/?gclid=CPSzhtGiiLwCFUZY3godKkMA7Q Anonymous poster hash: fc883...f02 Den visste jeg ikke om, smart dubbeditt. Endret 18. januar 2014 av -Leon-
miramis Skrevet 19. januar 2014 #4 Skrevet 19. januar 2014 Appen til apple-produkter er veldig ustabil. Jeg kobler pcen til tven og ser slik, student og har ikke råd til fancy smarttv.
Bex Skrevet 19. januar 2014 Forfatter #6 Skrevet 19. januar 2014 (endret) Har iphone, så skal sjekke opp hva apple-tv er Har ikke hørt om før. Takk for tips! Vet jeg kan koble pc til også, men hadde vært så kjekt å få det trådløst Endret 19. januar 2014 av Bex
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå