Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er sikkert kjempeteit, men here goes... Jeg ringte på en leilighet på torsdag og hun jeg pratet med lovte at mannen hennes skulle ringe meg i går og avtale visning iløpet av helgen. Evt så kunne jeg prøve å ringe han hvis jeg ville det. Da jeg ikke hørte noe iløpet av dagen i går så ringte jeg rundt 6-7 tiden uten å få svar. Sendte derfor en melding og presenterte meg, skrev hva det gjaldt og at han måtte gjerne ringe meg når det passet. Hadde tenkt til å la det ligge der, men så klarte jeg å ringe feil istad. Nummeret hans lå rett under min mor på listen og jeg fulgte ikke helt med når jeg trykket! Jeg oppdaget det ganske fort og la på, men før jeg rakk å sende en melding og beklage at jeg hadde ringt feil så fikk jeg en meld om at det ble visning til uken og han skulle gi meg beskjed. Jeg stod midt oppe i noe og var kjempestresset så jeg svarte bare ok og takk for svar. Nå føler jeg meg som den maskekråka... Jeg mente virkelig ikke å mase på han og føler at jeg har forspilt sjansene mine til å få leiligheten. Tror dere at jeg fortsatt har mulighet til å få den? Hva hadde dere tenkt?

Herregud... Årets teiteste tråd! :fnise:

Anonymous poster hash: 75a4d...04b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing.

Irrlys, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...