AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #1 Skrevet 18. januar 2014 De som snakker der virker stive og kunstige. Ser liksom litt business-aktig ut i klærne. Hvem gidder å melde seg inn der?? Anonymous poster hash: aada3...4c6
Zess Skrevet 18. januar 2014 #2 Skrevet 18. januar 2014 De som vil bli intellektuelt utfordret samtidig som de lager ducklips, vel! 1
Gjest New_Girl Skrevet 18. januar 2014 #3 Skrevet 18. januar 2014 Folk som er alt annet enn elite, vil jeg tro! 2
Gjest lnx Skrevet 18. januar 2014 #4 Skrevet 18. januar 2014 Det blir sikkert ekstremt morsomme samtaler når begge har ingeniørbakgrunn (not)
Nita Skrevet 18. januar 2014 #5 Skrevet 18. januar 2014 Han fyren i reklamen snøvler når han skal si " en attraktiv kvinne"...... jeg bruker å herme etter ham når jeg hører den
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #6 Skrevet 18. januar 2014 Drriiiiiitklein reklame. Elite wannabes det der. "For oss med elite-komplekser!" Grøss. Anonymous poster hash: a0175...2ef 1
Antlers Skrevet 18. januar 2014 #7 Skrevet 18. januar 2014 Synes denne er fin, selv om originalen nesten blir en parodi i seg selv 8
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #8 Skrevet 18. januar 2014 De som snakker der virker stive og kunstige. Ser liksom litt business-aktig ut i klærne. Hvem gidder å melde seg inn der?? Anonymous poster hash: aada3...4c6 Bare konseptet og holdningen byr meg imot. Skal liksom være datingsider for de med udannelse, utseende og karriære på plass. Det de egentlig forteller er at de fleste andre av oss ikke er gode nok. Anonymous poster hash: 29e4d...a79 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #9 Skrevet 18. januar 2014 Det er helt fantastisk komisk. I den grad det finnes noen "elite" her til lands kan jeg garantere at de skygger unna Elitesingles. Der er det enkle sjeler med fancy jobbtitler som henger. Anonymous poster hash: c5244...7f9 7
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #10 Skrevet 18. januar 2014 Jeg tar en utdanning som kunne kvalifisere til å melde seg inn i elitesingles, men ikke fa** om jeg melder meg inn! Er sikkert ikke kultivert nok, da. Hahahahhahahaha!Anonymous poster hash: 4a06d...3cd
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #11 Skrevet 18. januar 2014 Jeg får litt samme følelsen av denne reklamen som jeg får når jeg ser falske moteplagg med gigantiske logoer. Totalt skivebom. De jeg kjenner som har veldig god utdannelse, mye penger osv. har generelt ikke noe behov for å kringkaste dette til verden. Anonymous poster hash: 11da0...756
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #12 Skrevet 19. januar 2014 Jeg får litt samme følelsen av denne reklamen som jeg får når jeg ser falske moteplagg med gigantiske logoer. Totalt skivebom. De jeg kjenner som har veldig god utdannelse, mye penger osv. har generelt ikke noe behov for å kringkaste dette til verden. Anonymous poster hash: 11da0...756 Nettopp. Jeg selv har høyere utdannelse, over snittet utseendemessig, økonomisk selvstendig og smart etc....men nei, jeg kommer aldri til å registrere meg på en slik nettside pga. det usmakelige "ovenfra-og-ned"-signalet den utstråler. Anonymous poster hash: 210cf...e91
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #13 Skrevet 19. januar 2014 Kjæresten min er lege, er kjekk og veltrent, tjener godt og har bil. Jeg har en bachelor i humanistiske fag, er langt fra like veltrent, har studielån + deltidsjobb og har månedskort på bussen Allikevel mener kjæresten min at det er HAN som har gjort et kupp! Hyyysj, ikke fortell elitesingles at det finnes folk som går etter andre ting enn utseende og status! Anonymous poster hash: c570e...e2b 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #14 Skrevet 19. januar 2014 Kjæresten min er lege, er kjekk og veltrent, tjener godt og har bil. Jeg har en bachelor i humanistiske fag, er langt fra like veltrent, har studielån + deltidsjobb og har månedskort på bussen Allikevel mener kjæresten min at det er HAN som har gjort et kupp! Hyyysj, ikke fortell elitesingles at det finnes folk som går etter andre ting enn utseende og status! Anonymous poster hash: c570e...e2b Sjæl Eksen var lege, dødskjekk, godt trent, fin leilighet, fin bil, god økonomi, og ...godddt utstyrt... Hadde alle damene i hele byen hengende etter seg, men ville være sammen med meg: dvask, mindre pen, rotete og milevis unna han i karriereprogresjon. Men jeg er visstnok veldig snill da, og klok og dyp og sånn, med nydelig sjel som gjenspeiles i øynene mine, sier han. Det var sikkert egoistisk og lav-elite av meg å ikke gjøre han oppmerksom på at han så etter helt feil ting, og at han kunne få mye bedre på elitesingles.no Anonymous poster hash: a0175...2ef
Chrizzy Skrevet 8. august 2015 #15 Skrevet 8. august 2015 Elitesingles, synes hele greia er frastøtende, snobbete, arrogant og kvalm, fysj! ;P 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #16 Skrevet 8. august 2015 Kjæresten min er lege, er kjekk og veltrent, tjener godt og har bil. Jeg har en bachelor i humanistiske fag, er langt fra like veltrent, har studielån + deltidsjobb og har månedskort på bussen Allikevel mener kjæresten min at det er HAN som har gjort et kupp! Hyyysj, ikke fortell elitesingles at det finnes folk som går etter andre ting enn utseende og status! Anonymous poster hash: c570e...e2b Mannen min er mangemilliardær, har 2.3 lysår lang pikk (kan nå halvveis til Proxima Centauri når han får stå), er dritkjekk, og driver et hjem for bortkomne valper. Alikevel mener kjæresten min at det er HAN som har gjort et kupp! Hysj, ikke fortell KG at jeg prøver å være morsom selv om jeg prøver å dekke til hemningsløst skryt med humoren min! Anonymous poster hash: 3a163...aa8 7
Teethgrinding Skrevet 9. august 2015 #17 Skrevet 9. august 2015 Mannen min er mangemilliardær, har 2.3 lysår lang pikk (kan nå halvveis til Proxima Centauri når han får stå), er dritkjekk, og driver et hjem for bortkomne valper. Alikevel mener kjæresten min at det er HAN som har gjort et kupp! Hysj, ikke fortell KG at jeg prøver å være morsom selv om jeg prøver å dekke til hemningsløst skryt med humoren min! Anonymous poster hash: 3a163...aa8 lol
Cinder Skrevet 9. august 2015 #18 Skrevet 9. august 2015 (endret) Jeg har både høyere utdanning og god lønn men kunne ALDRI ha meldt meg inn der. For det første fordi jeg ikke ser på meg selv som elite (hele ideen om at man er bedre enn andre gjør meg kvalm), for det andre så er ikke samme utdanningsnivå en grunn til å like noen, for det tredje så ser det ut til å rette seg mot selvhøytidelige tørrpinner uten sosial intelligens som absolutt ikke er hva jeg ønsker fra en kjæreste Endret 9. august 2015 av Cinder 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #19 Skrevet 9. august 2015 Noen andre her som også tenker at det er flest BI folk henger der?Anonymous poster hash: 65888...da5 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #20 Skrevet 9. august 2015 Bare konseptet og holdningen byr meg imot. Skal liksom være datingsider for de med udannelse, utseende og karriære på plass. Det de egentlig forteller er at de fleste andre av oss ikke er gode nok. Anonymous poster hash: 29e4d...a79 Når det gjelder utdannelse og karriere, så kan det være et marked for denne type sider. Møteplassen er jo for eksempel fylt opp av langtidsNAVere, nordsjøarbeidere og andre typer turnusarbeidere som jobber langt unna,bor på brakke eller båt,og nesten aldri er hjemme.Så og si alle jeg har møtt på Møteplassen er i disse kategoriene.Det finnes nesten ingen uten høyere utdannelse der heller og det merkes. Skremmende mange mestrer ikke engang enkel rettskrivning. Selv om jeg kan se igjennom fingrene på mye synes jeg det er noe med disse Møteplassmennene som er veldig under mitt nivå. Men problemet med EliteSingles blir jo hvordan de skal kontrollere at folk er i eliten. Var det ikke denne siden Nettinettet anbefalte for en tid tilbake? Anonymous poster hash: 93844...1fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå