Gå til innhold

skal møte en gutt (mest sannsynlig)..

Anbefalte innlegg

Skrevet

og gruer meg så mye.. er derfor jeg ikke har greid å gi han et klart svar på hva det blir til i kveld.. Jeg er en jente i midten av 20-årene..

Dette er en gutt jeg har fått kontakt med via nettet og han virker utrolig hyggelig og er også fin å se på.. Bare gruer meg så forferdelig mye, mer enn jeg har gjort før i liknende situasjoner og vet ikke hvorfor.. Er veldig lenge siden jeg har vært med noen og er kanskje ikke den mest erfarne selvom jeg har vært i småforhold her og der før.. Det jeg gruer meg mest for er vel å sitte ved et bord bare han og jeg og prate.. og da tenker jeg mest i forhold til min egen selvtillit med tanke på utseendet.. har veldig dårlig selvtillit pga ulike ting jeg ikke vil gå veldig nærme inn på, selvom han har sett meg og synes jeg ser bra ut.. Men jeg får egentlig bare litt panikkfølelse av å teke på at han kan sitte og se så mye han vil på meg om vi sees osv.. vet ikke.. Er jo på en måte en intim setting selvom det ikke er hjemme hos noen av oss eller noe.. og er i tillegg redd for at vi ikke skal ha noe særlig å snakke om.. hvis kjemien bare stemmer over nett..

Sitter nå og lurer på om jeg skal tørre å hoppe i det eller bare si nei og tilbringe nok en kveld hjemme..

hjelp..

Anonymous poster hash: 30334...537
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns du skal møte han. Jeg møtte selv kjæresten min over nettet for noen månder siden:) d gikk bra supert på første møte! Jeg var så nervøs i dagene før vi skulle møtes at jeg ikke klarte å sove om nettene, men angrer ikke i d heletatt på at jeg hoppet i det og møtte han! Nå har jeg jo verdens beste gutt som er bare min<3 verdens beste følelse!

Anonymous poster hash: 05815...dd9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...