AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #1 Skrevet 18. januar 2014 Noen som har erfaring med Barrys bootcamp i Bergen? Var på nybegynnertime i dag- full kropp. Likte det og har kjøpt 10 klipp:) Spørsmål: - Hvilke timer og trenere anbefales? - Er det en litt sosial trening? Blir man kjent med folk lett, eller er det som et treningsstudio; rett inn, tren og rett ut? Skjønner jo at det er litt opptil en selv, men lurer på hva som er vanlig:) Anonymous poster hash: 6e907...4d0
Gjest bustyvel Skrevet 19. januar 2014 #2 Skrevet 19. januar 2014 Er det dem som ligger nede ved bystasjonen ved bybanen der? isåfall har jeg vært der en gang, så kan ikke si noe om det sosiale. Men hey, den timen jeg var på var kanon!!
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #3 Skrevet 19. januar 2014 Er det dem som ligger nede ved bystasjonen ved bybanen der? isåfall har jeg vært der en gang, så kan ikke si noe om det sosiale. Men hey, den timen jeg var på var kanon!! Ja, det er det Husker du hvilken time du var på? Armer, ben, core, fullkropp? Anonymous poster hash: 6e907...4d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå