Gå til innhold

Er han interessert eller ikke? blir sprø

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har visst hvem han var i en del mnd.

Vi har møttes, han viser mye intersse og virker interessert.

Han har sagt han gjerne vil møte meg, ha den greia med å henge litt sammen, ha sex osv. Det er dette jeg vil.

Men han tar aldri initiativet. Verken til å møtes eller sende en melding.

Han svarer med en gang jeg sender melding (ikke så ofte).

Det er så dobbelt for meg. Han sier han gjerne vil møte meg, viser mye interesse når vi er sammen, gir komplimenter osv.

Men hva er greia her?

Har gitt det litt opp. Orker ikke være den som alltid tar kontakt..blir bare lei av det.

Mitt inntrykk er kanskje at han er veldig redd, han virker litt uerfaren med jenter. Eller så er det bare det at han ikke liker meg, men da tenker jeg jo at han burde ha avvist meg og ikke sagt at han mer enn gjerne vil ha den greia med meg.

Klønete skrevet. Diffuse opplegg blir jeg sprø av. Noen synspunkt?

Er det jeg som bare ikke tar hintet her?

Anonymous poster hash: ea0a2...3ec
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han virker ikke interessert.

Han kunne jo selvfølgelig sagt han ikke er interessert, men det virker ikke som det er et alternativ for de fleste gutter, de holder heller på sånn som du beskriver, evnt fordi de vil ha et ligg for hånden uten måtte ta normale mellommenneskelige hensyn.

• Liker 1
Skrevet

Men hvorfor sier han at han gjerne vil ha den greia med meg da?

haha

Skrevet

Har visst hvem han var i en del mnd.

Vi har møttes, han viser mye intersse og virker interessert.

Han har sagt han gjerne vil møte meg, ha den greia med å henge litt sammen, ha sex osv. Det er dette jeg vil.

Men han tar aldri initiativet. Verken til å møtes eller sende en melding.

Han svarer med en gang jeg sender melding (ikke så ofte).

Det er så dobbelt for meg. Han sier han gjerne vil møte meg, viser mye interesse når vi er sammen, gir komplimenter osv.

Men hva er greia her?

Har gitt det litt opp. Orker ikke være den som alltid tar kontakt..blir bare lei av det.

Mitt inntrykk er kanskje at han er veldig redd, han virker litt uerfaren med jenter. Eller så er det bare det at han ikke liker meg, men da tenker jeg jo at han burde ha avvist meg og ikke sagt at han mer enn gjerne vil ha den greia med meg.

Klønete skrevet. Diffuse opplegg blir jeg sprø av. Noen synspunkt?

Er det jeg som bare ikke tar hintet her?

Gi ham en liten utfordring, se hva som skjer. Trenger ikke å være mer enn en kommentar som "Så når har du tenkt å invitere meg på kino/film/middag/whatever?". Hvis han ikke da tar hintet og finner på noe er det bare å gi opp :P

Anonymous poster hash: 94d35...367

• Liker 3
Skrevet

Han sier ja fordi du tilbyr deg. Vær litt kostbar og sitt på gjerdet en stund, hvis han ikke gir lyd fra seg på 1 uke, kan du droppe han, da er han ikke interessert...

• Liker 2
Skrevet

Tviler på at han er spesielt interessert.. Har vært utsatt for liknende ting selv et par ganger og er mange som mener dette betyr å ville ha en person på en armlengdes avstand. Han finner det interessant når det ikke er noe annet mer spennende som foregår, og er ikke interessert med en gang det skjer ting i livet hans.. For alt du vet kan han ha møtt en annen som han liker men ikke vet hvordan det vil gå med. Da er det greit å ha deg der i tilfelle det går skeis fordi han regner med at du vil stille opp på døra hans med en gang han ber deg. Nå kan jeg ikke si dette sikkert men.. Vil bare anbefale deg å leve livet videre og date andre til du finner ut hva som er greia. Ihvertfall ikke kast bort tid på en fyr som bare viser halvhjerta interesse..

Anonymous poster hash: 26e6f...278
Skrevet

Tviler på at han er spesielt interessert.. Har vært utsatt for liknende ting selv et par ganger og er mange som mener dette betyr å ville ha en person på en armlengdes avstand. Han finner det interessant når det ikke er noe annet mer spennende som foregår, og er ikke interessert med en gang det skjer ting i livet hans.. For alt du vet kan han ha møtt en annen som han liker men ikke vet hvordan det vil gå med. Da er det greit å ha deg der i tilfelle det går skeis fordi han regner med at du vil stille opp på døra hans med en gang han ber deg. Nå kan jeg ikke si dette sikkert men.. Vil bare anbefale deg å leve livet videre og date andre til du finner ut hva som er greia. Ihvertfall ikke kast bort tid på en fyr som bare viser halvhjerta interesse..

Anonymous poster hash: 26e6f...278

Preach! Som jeg skulle sagt det selv. Har opplevd akkurat dette selv flere ganger. Jeg prøver hele tiden å fortelle venninner og andre at: HVIS EN GUTT ER INTERESSERT, DA TAR HAN INITIATIV OG KONTAKT!!! Han sitter ikke hjemme og venter og håper på at DU skal sende han melding. Vær så snill! De som hele tiden prøver å overbevise om at "han kanskje ikke skjønner at du er intressert", "han er kanskje litt sjenert" osv. NEI. Er du en han er intr i, da tar han kontakt. Ferdig snakka.

Anonymous poster hash: aa5c9...14a

Skrevet

Men hvorfor sier han at han gjerne vil ha den greia med meg da?

haha

Det er vanskelig å si TS... Men hinter han om at han vil treffe deg igjen? Har han mye annet som tar tid om dagen? Og har du selv tatt noe initiativ? Kanskje han vil at du skal det?

Anonymous poster hash: 01074...701

Skrevet

Tusen takk for fine svar!

Tror kanskje jeg bare må innse at han ER IKKE INTERESSERT, selv om han sier han vil møte meg.

Hadde han var det, så hadde han vel tatt kontakt! ja...hmmmm

skjønner bare ikke hvorfor det er så vanskelig å si at en ikke er interessert hvis en ikke er det. For noe fjas!

Skrevet

Jeg kjenner en sånn. Han har angst.

Kanskje denne mannen du nevner har noen personlige problemer?

Anonymous poster hash: 745ca...178
Skrevet

Jeg kjenner en sånn. Han har angst.

Kanskje denne mannen du nevner har noen personlige problemer?

Anonymous poster hash: 745ca...178

Jeg vet ikke. Han virker rolig når vi er sammen. Men jeg tror nok han har en del issues. Han virker uerfaren med jenter....(seksuelt). Vi har en utrolig bra kjemi. Praten går i ett. Men som jeg vet, så har han aldri vært i forhold..så ja....

Skrevet

Tusen takk for fine svar!

Tror kanskje jeg bare må innse at han ER IKKE INTERESSERT, selv om han sier han vil møte meg.

Hadde han var det, så hadde han vel tatt kontakt! ja...hmmmm

skjønner bare ikke hvorfor det er så vanskelig å si at en ikke er interessert hvis en ikke er det. For noe fjas!

Fordi han ikke vill utelukke muligheten for knu en hyrdestund når han ikke har noe annet fore.

Anonymous poster hash: c133a...910

Skrevet

Fordi han ikke vill utelukke muligheten for knu en hyrdestund når han ikke har noe annet fore.

Anonymous poster hash: c133a...910

haha, kan godt være!

Skrevet

Hvordan kan jeg spørre han om dette uten å virke helt hysterisk?
Er jo ikke sikkert han legger noe som helst i dette, mens jeg tenker på det hele tida. Tenker på han.

Trenger bare å få ja eller nei.

Skrevet

Jeg er en mann som kan passe godt inn i situasjonen her på andre enden.

Hvis han du skriver om her er som meg så har han så sterke følelser for deg at han ikke vet hvor han skal gjøre av seg. Hvis han er som meg sier han ifra og viser det dersom han ikke er interessert. Men han tar ikke initiativ til kontakt selv om han er skikkelig interessert med mindre du viser veldig tydelig hva det er du vil.

Anonymous poster hash: 2b508...715
Skrevet

Preach! Som jeg skulle sagt det selv. Har opplevd akkurat dette selv flere ganger. Jeg prøver hele tiden å fortelle venninner og andre at: HVIS EN GUTT ER INTERESSERT, DA TAR HAN INITIATIV OG KONTAKT!!! Han sitter ikke hjemme og venter og håper på at DU skal sende han melding. Vær så snill! De som hele tiden prøver å overbevise om at "han kanskje ikke skjønner at du er intressert", "han er kanskje litt sjenert" osv. NEI. Er du en han er intr i, da tar han kontakt. Ferdig snakka. Anonymous poster hash: aa5c9...14a

Virkelig? Jeg brukte nylig fire måneder på å manne meg opp til å kontakte drømmedama...

Men så er jeg litt skada etter sist forhold enda...

Anonymous poster hash: 15470...73d

• Liker 2
Skrevet

Hvis han du skriver om her er som meg så har han så sterke følelser for deg at han ikke vet hvor han skal gjøre av seg. Hvis han er som meg sier han ifra og viser det dersom han ikke er interessert. Men han tar ikke initiativ til kontakt selv om han er skikkelig interessert med mindre du viser veldig tydelig hva det er du vil.

Hva om begge tenker slik da? Da går det iallefall ingen vei. Kontakt og initiativ bør gå begge veier dersom begge er interessert. Det nytter ikke med enveiskjøring. Da går iallefall jeg lei. Selvsagt kan det nok være tilfeller som du beskriver her, men jeg må si at jeg baserer meg på at ord og handling samstemmer. Han gi så mange hint han vil når vi er sammen, men dersom det kun er jeg som må ta initiativ til å møtes så legger jeg ballen død etterhvert og går videre. Hadde faktisk et slikt tilfelle for ikke så litt siden, der fyren virka interessert osv. som i TS sin historie. Men droppa det etterhvert da han sjeldent viste initiativ til å møtes, så jeg antok at han ikke var interessert.

Skrevet

Her må du ta grep. Neste gang du snakker med han og han sier noe slikt svevende som at han kunne tenke seg en greie med deg, så tar du han på ordet og sier: "Ok, da gjør vi det. I morgen går vi ut og tar en drink." Ikke vær nølende, men gjør det klart at her er det take it og leave it.

Anonymous poster hash: 1e0d4...797
Skrevet

Det er veldig søtt. :)

Skrevet

Det er veldig søtt. :)

Det er ikke en side av meg selv jeg viser til verden men det er slik jeg er innerst inne, dessverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...