AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #1 Skrevet 18. januar 2014 Jeg spurte typen hva vi skal finne på på Valentine's Day. Og hva sa han? Jo, han hadde nylig snakket med noen kamerater om å dra på FOTBALLTUR til England da!! Hvem kjæreste gjør noe sånt? Fotball kan ha se alle andre dager i året, men han skal absolutt dra Valentine's Day Hva hadde dere gjort? Anonymous poster hash: effc1...b82
Gjest Bringebær55 Skrevet 18. januar 2014 #2 Skrevet 18. januar 2014 Hadde ikke brydd meg om det. Finn på noe selv, med venniner da. Valentines day er oppskrytt. 40
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #3 Skrevet 18. januar 2014 Hvor gammel er du? Anonymous poster hash: 317a6...d7f 9
daemonia Skrevet 18. januar 2014 #4 Skrevet 18. januar 2014 Nå har ikke jeg mye greie på fotball, men jeg har skjønt såpass som at hvis noen mener at en kamp er viktig (Har forresten ikke skjønt hvordan fotball kan være viktig heller!) så skal den sees samme hva. Live er absolutt best. Og min erfairng er både med meg selv og mannfolk at de ser en dato, og tenker ikke over hva som er forbundet med denne datoen over hodet. Slapp av, det er nok ikke vondt ment. Han kan vel være romantisk og gi kort og blomster hvilken som helst dag? 5
Gjest Chloe87 Skrevet 18. januar 2014 #5 Skrevet 18. januar 2014 Jeg syntes helt ærlig at Valentines er veldig oppskrytt så jeg hadde ikke brydd han, det er bare en dag for butikker og restauranter og håve inn penger. Finn på noe romantisk med han når han kommer hjem igjen istede.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #6 Skrevet 18. januar 2014 Hadde ikke brydd meg noe særlig .Vi gjør ikke noe spesielt den dagen uansett. Anonymous poster hash: c2ce4...0c0
Gjesten Skrevet 18. januar 2014 #7 Skrevet 18. januar 2014 Hadde sagt god tur. Romantisk kveld kan dere ha alle dager i året, fotballtur må planlegges og passe for alle gutta. 13
Fuglen Skrevet 18. januar 2014 #8 Skrevet 18. januar 2014 Jeg hadde heller sett på det sånn at koselige kjærestetine kan man gjøre når som helst, mens hvis det er en fotballkamp han har lyst til å se i England og det passer seg å dra da, så er jo ikke dette noe man kan gjøre når som helst? 10
strawberry Skrevet 18. januar 2014 #9 Skrevet 18. januar 2014 Valentines Day er oppskrytt, og er bare for at folk skal bruke penger. Finn heller på noe koselig en annen dag. Synes absolutt ikke du skal bli sur på han pga dette. 1
happiest Skrevet 18. januar 2014 #10 Skrevet 18. januar 2014 Er ikke sikkert han tenker på Valentines Day slik du gjør. Men du kan vel foreslå at dere feirer den dagen før han reiser? Også kan jo du heller finne på noe koselig med venninner på den dagen. 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #11 Skrevet 18. januar 2014 Jeg spurte typen hva vi skal finne på på Valentine's Day. Og hva sa han? Jo, han hadde nylig snakket med noen kamerater om å dra på FOTBALLTUR til England da!! Hvem kjæreste gjør noe sånt? Fotball kan ha se alle andre dager i året, men han skal absolutt dra Valentine's Day Hva hadde dere gjort? Anonymous poster hash: effc1...b82 En bra en. Han bryr seg ikke med den meningsløse merkedagen Valentine, som bare er et press på folk for å være romantiske når det ikke faller dem naturlig. Jeg hadde vært storfornøyd. Vi er ikke tretten år. Anonymous poster hash: f1a93...bab 8
Gjest avocadoen Skrevet 18. januar 2014 #12 Skrevet 18. januar 2014 Dere kan ha valentines day en annen dag Spiller det egentlig noen rolle? 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #13 Skrevet 18. januar 2014 Gud så umodent, å feire valentinsdagen altså Anonymous poster hash: 3bff9...2db 4
Molte Skrevet 18. januar 2014 #14 Skrevet 18. januar 2014 (endret) Hadde ønsket han god tur Og sagt han kunne kjøpe noe på taxfree til meg Endret 18. januar 2014 av Molte 2
Rosalie Skrevet 18. januar 2014 #15 Skrevet 18. januar 2014 Min gubbe er, som vanlig, på guttetur til alpene da. Valentine er jo bare fjaseri, da. Mye hyggeligere med hverdagsromasnse en påtvunget datoromanse. 2
Marie90 Skrevet 18. januar 2014 #16 Skrevet 18. januar 2014 Jeg hadde helt ærlig ikke brydd meg. Ville synes det var koselig med en ekstra oppmerksomhet, noen blomster eller slikt, men jeg forventer ikke at han skal tilbringe dagen med meg. Han er attpåtil amerikansk, så det ligger mer naturlig for ham å gi meg noe, men jeg forventer det likevel ikke. Om en kjæreste aldri er romantisk med deg, så er det en annen sak, men jeg har ingen forventninger om at det skal skje noe spesielt akkurat den dagen. 1
Gjest Whitestripes Skrevet 18. januar 2014 #17 Skrevet 18. januar 2014 Er du seriøs, TS? Enten er du forferdelig umoden og selvsentrert, eller så er du 16 år. Ønsk mannen god tur, du. 2
Alina X Skrevet 18. januar 2014 #18 Skrevet 18. januar 2014 Oh my God,hvem bryr seg? Valentines day er en komersiell dag, en tulledag. 1
Gjest Raindrops Skrevet 18. januar 2014 #19 Skrevet 18. januar 2014 Her er det egentlig bare snakk om at dere hadde ulike forventninger til akkurat denne dagen, og det er igrunn ingenting galt med noen av de slik jeg ser det. Det første jeg ville gjort er imidlertid å legge av meg "hvilken-kjæreste-gjør-sånt"-holdningen, for han har ikke gjort noe galt utover det å undervurdere hvilken betydning denne dagen har for deg, og hvis dere ikke har snakket om det før så er ikke det så rart. Det vil uansett gjøre det lettere å kommunisere behovene og følelsene dine til han uten å virke sur og anklagende. Deretter ville jeg forklart at dette var viktig for meg, hvorfor det var viktig, og funnet ut hvorfor fotballturen var så viktig for han. Kanskje det er en veldig stor kamp, en tradisjon i gjengen, billigere å reise enn ellers osv. Så kan dere prøve på et kompromiss. At jeg og størsteparten av KG synes valentinsdagen er litt avleggs og teit har igrunn ingenting å si så lenge dette er viktig for deg. 7
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #20 Skrevet 18. januar 2014 Mannfolk fortjener da også en romantisk oppmerksomhet. Og det mest romantiske du kan gjøre er å smile og ønske ham god tur. Anonymous poster hash: 9901c...370 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå