Gå til innhold

Hva gjør dere med ballerinasko?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker å gå med ballerina/mokasin-style sko om sommeren. Ulempen er at de blir fort svette, slitt og lite lekre. De i skinn kan jo ikke vaskes heller. Jeg har kastet de som stinket mest, men dette blir jo dyrt i lengden.. kjøpte et par fra Michael Kors som er helt fantastiske å gå i, men de lukter dritt. Synd å kaste de da de var ganske dyre.

Tips til hvordan jeg får vekk lukta fra disse skoene i skinn? Eller er det sånn at man skal kaste de uansett etter at de er brukt en stund?

Anonymous poster hash: e494e...515
Videoannonse
Annonse
Gjest Linn Cathrin
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg har kastet mine etter en stund.. Har også prøvd å vaske dem for hånd, men det var ikke spesielt vellykket det heller.

Skrevet

Det finnes sokker for å ha på i slike sko.

Men uansett, vet ikke hva du kan gjøre for å få bort lukten.

Anonymous poster hash: 8700e...3c2
  • Liker 2
Skrevet

Jeg pleier å bruke steps i ballerinasko, da holder de seg greit luktfrie. Ellers ser jeg på ballerinasko som forbruksvare, og ville aldri kjøpt dyre slike.

Gjest Nanne70
Skrevet

Bruk deosåler og ikke bruk de samme skoene flere dager etter hverandre. Du kan i tillegg bruke litt talkum eller fotpudder på føttene.

Skrevet

Ballerinasko jeg skal bruke ofte eller barbeint, kjøper jeg aldri dyrt. De dyre ballerinaskoene bruker jeg kun innendørs, ikke hver dag og alltid med strømper i.

Anonymous poster hash: a0ed4...1fd

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Lurer på om det vil funke å smøre beina med Yerka?

Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg vasker mine inni når jeg kommer hjem.

Vasker dem inni med en renseserviett av absolutt rimeligste type (Coop x-tra).

Skoene, og også innersålene, holder seg fine inni og fullstendig luktfrie år etter år :)

Gjest Awzm me
Skrevet

Jeg hadde sko i semsket skinn i fjor, som jeg brukte på vinteren. Da vinteren var over luktet de .. ille.

Leste et sted helt tilfeldig at de kunne legges i fryseren for å bli kvitt lukt, så la de der.

Glemte de, et halvt år senere da kulden kom tilbake husket jeg på de, og da luktet de ikke lenger :D Trenger nok ikke være like lenge som et halvt år...

Vet ikke om det hjelper med skinn da, du kan jo prøve :)

Skrevet

Fryseren funker, men det holder med 24 timer. :)

Gjest lipgloss
Skrevet (endret)

Jeg liker å gå med ballerina/mokasin-style sko om sommeren. Ulempen er at de blir fort svette, slitt og lite lekre. De i skinn kan jo ikke vaskes heller. Jeg har kastet de som stinket mest, men dette blir jo dyrt i lengden.. kjøpte et par fra Michael Kors som er helt fantastiske å gå i, men de lukter dritt. Synd å kaste de da de var ganske dyre. Tips til hvordan jeg får vekk lukta fra disse skoene i skinn? Eller er det sånn at man skal kaste de uansett etter at de er brukt en stund? Anonymous poster hash: e494e...515

Endret av lipgloss
Skrevet

Du kan selge dem til meg visst du har lyst.

Jeg betaler det du betalte for dem nye,så kan du kjøpe nye for de pengene du får av meg

Du er syk.

Anonymous poster hash: 37d70...7c9

• Liker 2
Skrevet

Du kan selge dem til meg visst du har lyst.

Jeg betaler det du betalte for dem nye,så kan du kjøpe nye for de pengene du får av meg

Slitsom fetish å leve med?

Anonymous poster hash: 288cf...253

Gjest lipgloss
Skrevet

ja,hva kan jeg gjøre,er faktisk litt slitsomt

Gode forslag motas med takk

Skrevet

Herregud hva folk skal bry seg med, la nå andre ha sine fetisher i fred da, han bare spurte-trakaserte ikke.. Ts: frysern, innleggssåler og vaske de etter bruk er tips jeg også følger, men kjøper som regel rimelige ballerinas som ikke lommeboken blør av å kaste etterhvert.

Skrevet

Finnes det ikke noen type spray som skal sprayes i lærsko for å fjerne vond lukt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...