Gå til innhold

Null treningsmotivasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå sitter jeg her, i treningstøy, vet jeg må på treningssenteret, men har rett og slett null motivasjon, vil bare grave meg ned, og aldri komme frem igjen.. Har dere noen gode tips til å få litt rask treningsmotivasjon? En liten burst? Hva skal til for å gi dere et lite kick i ræva, så dere kommer dere ut døra?

Anonymous poster hash: 0ab67...fe0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det noen ganger samboer som må hive meg ut døra omtrent. Men jeg er alltid glad for det etterpå :P

Finn deg et mål å nå, enten meter pr 10 minutter med roing/sykling osv eller å klare x kg i markløft. Når du har nådd det målet kan du f.eks bestille nye treningsklær, bikini til sommeren eller noe.

Skrevet

Bare gå uten å tenke mer over det. Følelsen du får etter du har trent er mye bedre enn den dårlige samvittigheten du får av å ikke gjøre det. Det er dørstokkmila som er den verste, når du først har kommet deg på senteret går det som regel som en lek! :) Det er alltid verdt det etterpå.

• Liker 1
Skrevet

Har du noen gang angret på en treningsøkt? Det er sjelden man gjør det! Men man angrer gjerne på at man droppet det.

Den gode følelsen i kroppen etter en treningsøkt! Det er motivasjonen min. :)

Skrevet

Jeg pleier å planlegge treningsøktene mine, sånn at det på en måte er en avtale jeg må holde. Så tenker jeg ikke noe mer på det, jeg bare gjør det. Hvis jeg begynner å tenke for mye på det finner jeg ofte grunner til hvorfor jeg ikke gidder :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...