AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #1 Skrevet 18. januar 2014 Nå sitter jeg her, i treningstøy, vet jeg må på treningssenteret, men har rett og slett null motivasjon, vil bare grave meg ned, og aldri komme frem igjen.. Har dere noen gode tips til å få litt rask treningsmotivasjon? En liten burst? Hva skal til for å gi dere et lite kick i ræva, så dere kommer dere ut døra? Anonymous poster hash: 0ab67...fe0
strawberry Skrevet 18. januar 2014 #2 Skrevet 18. januar 2014 Her er det noen ganger samboer som må hive meg ut døra omtrent. Men jeg er alltid glad for det etterpå Finn deg et mål å nå, enten meter pr 10 minutter med roing/sykling osv eller å klare x kg i markløft. Når du har nådd det målet kan du f.eks bestille nye treningsklær, bikini til sommeren eller noe.
Lila Skrevet 18. januar 2014 #3 Skrevet 18. januar 2014 Bare gå uten å tenke mer over det. Følelsen du får etter du har trent er mye bedre enn den dårlige samvittigheten du får av å ikke gjøre det. Det er dørstokkmila som er den verste, når du først har kommet deg på senteret går det som regel som en lek! Det er alltid verdt det etterpå. 1
Upadiela Skrevet 18. januar 2014 #4 Skrevet 18. januar 2014 Har du noen gang angret på en treningsøkt? Det er sjelden man gjør det! Men man angrer gjerne på at man droppet det. Den gode følelsen i kroppen etter en treningsøkt! Det er motivasjonen min.
Fuglen Skrevet 18. januar 2014 #5 Skrevet 18. januar 2014 Jeg pleier å planlegge treningsøktene mine, sånn at det på en måte er en avtale jeg må holde. Så tenker jeg ikke noe mer på det, jeg bare gjør det. Hvis jeg begynner å tenke for mye på det finner jeg ofte grunner til hvorfor jeg ikke gidder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå