Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker det som i hvert fall.. Dater en fyr nå og det går jo fint. Vi har god kjemi, er trygge på hverandre, har god sex.. Men den berusende følelsen mangler litt.. Jeg har hatt det før og lurer på om jeg har romantisert de følelsene, eller sammenligner noe som ikke kan helt sammenlignes.. Jeg vet ikke.. Når jeg er med han er jeg trygg og føler meg bra, han er veldig generøs med komplimenter både på utseende mitt og personligheten min, men jeg kjenner jeg nesten får dårlig samvittighet av at jeg ikke er på samme sted som han da.. Noen som kan relatere eller gi råd?

Anonymous poster hash: 28d02...31a

Videoannonse
Annonse
Gjest Whitestripes
Skrevet

Dette er vel ikke noe som kan måles, og det kan også endre seg når det får gått litt tid. Om du ikke er helt der enda, kan det komme etter hvert. Og det kan også skje at følelsene hans dabber av, og da blir sikkert det galt, tenker jeg ;)

Hva med å bare nyte at ting går bra, og slutte å analysere alt så veldig?

Skrevet

Dette er vel ikke noe som kan måles, og det kan også endre seg når det får gått litt tid. Om du ikke er helt der enda, kan det komme etter hvert. Og det kan også skje at følelsene hans dabber av, og da blir sikkert det galt, tenker jeg ;)

Hva med å bare nyte at ting går bra, og slutte å analysere alt så veldig?

Tenker det samme. Sånne ting kan fort snu seg, også for hans del.

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Veldig vanlig at en er mer forelsket enn den andre i et forhold :) Nyt det, ikke overanalyser det slik som jeg gjorde (og nesten ødela det).

Nå er jeg (minst) like forelska og vi har det så innmari bra sammen at jeg snart må gulpe opp overflødig lykke :rodmer:

Skrevet

Det viktigste er vel at du kan se for det at det kan bli kjærlighet som varer? Forelskelsen dabber jo av etter hvert uansett, så hvis alt det andre stemmer, ville jeg ikke bekymret meg så veldig. Som de andre sier: nyt det, så lenge du har lyst og er ærlig med deg selv og ham.

Anonymous poster hash: a2689...1bd
Skrevet

En viss asymmetri vil det alltid være. Og uavhengig av hvilken side man står på, er det noe negativt ved det. Mange kvinner har forsøkt å huke tak i en mann utenfor deres liga, og driver seg selv gale ved å være redd for å miste ham, sterk sjalusi overfor andre kvinner osv. Da kan man savne en mann som virkelig forguder en, men når man først har en kan man tenke at du kanskje kunne gjort det bedre.

Som de andre sier, forelskelse varer ikke evig, og det viktige er faktisk at dere har kjemi og fungerer godt sammen.

Du får også tenke over hva som er viktigst for deg - og hvorvidt du 'trenger' sommerfuglene i begynnelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...