Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har ett tips til hvordan man får vasket håret sitt når man har vært så uheldig å brekke armen?

Jeg har per nå en stor gips helt fra fingertuppene til forbi albuen, og aner ikke hvordan jeg skal få til å vaske håret, hadde det vært kort hår hadde det sikkert ikke vært noe problem, men jeg har veldig langt hår.

Anonymous poster hash: abed6...f13
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få noen til å hjelpe deg? :)

Hvis ikke så må du vel bare bruke en hånd. Det er vanskelig, og mer slitsomt, men det går an :)

Anonymous poster hash: 1af6d...220
Skrevet

Da jeg brakk armen brukte jeg bare den andre armen til å vaske håret. Var litt tungvindt, men bedre enn å gå med skittent hår i flere uker. :-)

Gjest Daenerys
Skrevet

Kan du bruke den andre armen? :) Jeg ville ha satset på å gjøre det enklest mulig, kanskje bare shampo og droppe balsam om du kan det. Klask det på og masser så godt du kan!

Ellers, kjøp inn en tørrshampo som du kan bruke en dag eller to i mellom hårvaskene, så slipper du å vaske det hver dag.

Skrevet

Pakk en plastpose eller -folie rundt gipsen så det ikke blir krise med litt vannsprut og bruk den andre armen så godt du kan. Lykke til!

Anonymous poster hash: 08055...11a
Skrevet

Frisør vasker gjerne håret ditt. Ellers er tørrshampo, og plast rundt gipsen gode forslag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...