Shopoholiker Skrevet 18. januar 2014 #1 Skrevet 18. januar 2014 Hei! Har nettopp fått en Louis Vuitton Noe, som er kjøpt på Ebay. For å være 100% sikker på at den er ekte, har jeg veldig lyst å få den sjekket. I Oslo kunne jeg jo bare gått til LV-butikken og fått den sjekket der, men litt vanskelig fra Bergen. Noen som vet om det finnes noe sted i Bergen der man kan få sjekket slikt?? Setter veldig stor pris på svar =)
Sunshine Skrevet 18. januar 2014 #2 Skrevet 18. januar 2014 Jeg har dessverre ikke svar til deg men et spørsmål: gjør virkelig butikkene dette? Jeg trodde ikke de gadd bruke tid på slikt, men det er selvsagt bra om de gjør det!
Neket Skrevet 19. januar 2014 #3 Skrevet 19. januar 2014 Det finnes vel et veskeforum der man kan legge ut bilder og få svar? Hadde jeg jobbet i en veskebutikk som solgte slike merker, hadde jeg sagt at til alle som kom inn at de var fake, i håp om at jeg fikk solgt en ekte istedet. Hadde jeg kjøpt en dyr veske på eBay, hadde jeg ikke villet sjekke den, i tilfelle jeg hadde blitt lurt. Ignorance is a bliss
troikaen Skrevet 19. januar 2014 #4 Skrevet 19. januar 2014 Legg den ut i authenticate-tråden under LV-forumet på TPF. Husk å takk pent for hjelpen du får.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå