Gå til innhold

Dere med to jobber, som jobber over 100%

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan "organiserer" dere jobbingen? Altså når jobber dere, og oppgi gjerne hvordan jobber dere har også. Vil jobbe mer, men er usikker på hvordan jeg bør gjøre det.

Anonymous poster hash: 9512b...38f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber ikke over 100% men jeg studerer 100% og jobber ca 50%. Så tilsammen er det jo godt over 100. Jeg jobber nattevakt og sover da til kl 12 på dagen. Så jobber jeg med skole til kvelden. Ellers så jobber jeg både kveld og helger. Jobber på bolig for utviklingshemmede.

Hvordan "organiserer" dere jobbingen? Altså når jobber dere, og oppgi gjerne hvordan jobber dere har også. Vil jobbe mer, men er usikker på hvordan jeg bør gjøre det.

Anonymous poster hash: d96d2...5d2

Skrevet

har en 100% jobb og en annen jobb som bare er et par timer i uka. så ganske enkelt.

Jobber 0900-1700 hver uke dag på jobb nr 1.

jobb nr 2.

jobber 0500-0800 1 dag i uka.

1800-2100 i dag i uka.

og hver lørdag og søndag.

Anonymous poster hash: ab5da...39c
Skrevet

har en 100% jobb og en annen jobb som bare er et par timer i uka. så ganske enkelt.

Jobber 0900-1700 hver uke dag på jobb nr 1.

jobb nr 2.

jobber 0500-0800 1 dag i uka.

1800-2100 i dag i uka.

og hver lørdag og søndag.

Anonymous poster hash: ab5da...39c

Oi! Har du aldri fri? Blir du ikke tappet for energi? Hvor mye tjener du i måneden (netto) ved å jobbe så mye? Hva er det du jobber med?

Beklager mange spm, men jeg også vurderer å finne meg en jobb til..

Anonymous poster hash: 83503...55c

• Liker 1
Skrevet

Jeg jobber 100 % i helsesektoren hvor jeg jobber 08.00 - 15.15 hver dag. Har en deltidsjobb ved et treningssenter hvor jeg har 3-5 gruppetimer på ettermiddagene hver uke pluss at jeg jobber som veileder ved behov (16.00 - 21.00). Lar seg veldig godt kombinere, særlig siden jeg får trent i arbeidstiden når jeg har gruppetimer, og at veiledningsvaktene er litt opp til meg å bestemme, slik at jeg kan si nei dersom jeg er sliten og har mye på den faste jobben.

Anonymous poster hash: d01c7...ad9
Skrevet

Hvorfor har folk to jobber? Fordi dere må for å få det til å gå rundt, eller fordig dere ønsker å tjene litt ekstra?

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor har folk to jobber? Fordi dere må for å få det til å gå rundt, eller fordig dere ønsker å tjene litt ekstra?

Ja, ja, og fordi man ikke har noe bedre å ta seg til :)

Anonymous poster hash: bc7f7...4f8

• Liker 2
Skrevet

Jeg har en jobb, 100% stilling hvor jeg jobber fra 08.00 til 15.30 og en helgestilling på 15%. Da blir det jobbing hver fjerde helg. Jeg gjør det selfølgelig for pengene, men jeg liker ekstrajobben veldig godt. Det er jo et stort pluss 😀

Skrevet

Jeg jobber 150% i to jobber. Grunnen er fordi jeg sparer til ek og vil spare fortest mulig. Klart jeg skulle ønske jeg jobbet mindre, men slik er det. Mange må jobbe for å få ting de vil ha. Jeg er 24 år, har kjæreste og mange venner samt familie. Mister kvalitetstid og er mye sliten, men ellers går det fint. Jeg trener en del for å ha ork og energi til å jobbe så mye og planlegger dagene veldig! Sosiale ting, bursdager, kvalitetstid etc. Skal jobbe 150% ut året, da har jeg jobbet sånn i 2 år og spart opp 450.000,- (sparer 225.000,- i året). Håper jeg klarer det samme i år også uten å gå helt på veggen. :)

Har heldigvis gått fint hittil!

Anonymous poster hash: 2f09b...b95

Skrevet

Jeg jobber 150% i to jobber. Grunnen er fordi jeg sparer til ek og vil spare fortest mulig. Klart jeg skulle ønske jeg jobbet mindre, men slik er det. Mange må jobbe for å få ting de vil ha. Jeg er 24 år, har kjæreste og mange venner samt familie. Mister kvalitetstid og er mye sliten, men ellers går det fint. Jeg trener en del for å ha ork og energi til å jobbe så mye og planlegger dagene veldig! Sosiale ting, bursdager, kvalitetstid etc. Skal jobbe 150% ut året, da har jeg jobbet sånn i 2 år og spart opp 450.000,- (sparer 225.000,- i året). Håper jeg klarer det samme i år også uten å gå helt på veggen. :)

Har heldigvis gått fint hittil!

Anonymous poster hash: 2f09b...b95

Wow, jeg er imponert!! Flink du er! :D

Skrevet

Jeg tar opp fag fra VGS (matte og fysikk) på deltid, og har en deltidsjobb ved siden av. På det meste har jeg hatt 4 jobber samtidig, det var ganske vanskelig å sjonglere, ja :icon_lol:

Jeg jobber som sagt deltid, men jeg sier ja til alt av ekstravakter (stedet er døgnbemannet, så det er alltid ledige vakter). Sjefen setter ned foten når jeg bikker over 150 timer per måned, for da må firmaet betale meg overtid fordi jeg jobber mer enn heltidene. Men er det krise så får jeg jobbe likevel! Har mange doble dager der jeg går på skolen fra 08.00-14.00, og så jobb fra 15.30-23.00. Jeg må snu døgnet på en femøring de gangene jeg går rett på nattevakt etter å ha hatt tidlig dag på skolen, eller jobber 12 timer i strekk i helgene. Men man venner seg til det meste.

Har ikke mye til sosialliv, da... Men savner det i grunn ikke

Anonymous poster hash: df724...3b1
Skrevet

Henter aviser på trykkeriet og da står jeg opp ca. 02 og er ferdig like før 07, jobber 0730-1530 i en butikk. Noen ganger blir jeg litt forsinket, hvis kjøreforhold osv. er kjipt. Men heldigvis så åpner ikke butikken jeg jobber i før 08, og jeg er aldri eneste person på jobb, så det har aldri vært krise, sjefen har litt forståelse + at det er veldig rolig i butikken før klokka 10 uansett, så.

Men hvis jeg hadde en sjef som absolutt ikke hadde likt at jeg kanskje annenhver måned kommer 15-20 minutter for sent så hadde det ikke gått.

Henter aviser 3 dager i uken, på disse dagene legger jeg meg og sover etter jobb.

Har jobbet i butikken lenge, og begynte gradvis i den andre jobben, tok et par ekstravakter osv.

Anonymous poster hash: 60ce7...957

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...