AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #1 Skrevet 18. januar 2014 For meg er det en dag hvor gutten skal skjemme bort jenta litt ekstra. Men mange bryr seg ikke om dagen. Hva betyr dagen for deg? Anonymous poster hash: e68bc...8ab
Fuglen Skrevet 18. januar 2014 #2 Skrevet 18. januar 2014 For meg er den faktisk bare som en helt annen normal dag. Har ikke noe problemer med det, egentlig 1
Gjest Lille-pus Skrevet 18. januar 2014 #3 Skrevet 18. januar 2014 For meg er det en dag hvor gutten skal skjemme bort jenta litt ekstra. Men mange bryr seg ikke om dagen. Hva betyr dagen for deg? Anonymous poster hash: e68bc...8ab Betyr ikke en pøkk. Den forestillingen du presenterer, og hvor jentene sutrer og gnåler etterpå fordi de ikke fikk dyre nok gaver... ('bare' roser, ikke diamantring....) det gjør meg faktisk veldig trist. Trist fordi det er så mange unge kvinner med enorme prinsessesyndrom der ute, og trist fordi disse unge menn settes under et vanvittig forventingspress. 17
LittDiva Skrevet 18. januar 2014 #4 Skrevet 18. januar 2014 Som alle andre dager. Katten får kanskje noe ekstra godt å spise 4
Gjest Whitestripes Skrevet 18. januar 2014 #6 Skrevet 18. januar 2014 Jeg er så kynisk at jeg ser på Valentinesdagen, Halloween, mors-og farsdag utelukkende som en salgsgimmick fra varehandelens side. En mulighet til å tjene mer penger på folk som allerede bruker alt for mye på alt slags tull vi egentlig ikke trenger. Og hvorfor skal mannen skjemme bort dama ekstra? Hvorfor skal det ikke gå andre veien? For meg er det en dag som alle andre, og som jeg aldri har gjort noe som helst ut av. 7
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #7 Skrevet 18. januar 2014 En vanlig dag. Jeg er ikke 11 eller amerikaner, så jeg legger bort mine kapitalist-sympatier den dagen og himler med øynene over hvordan handelsstanden har klart å dytte lettpåvirkelige meheer inn i nok en tullete markering. Anonymous poster hash: 84e24...12d 6
Miss Debbie Skrevet 18. januar 2014 #8 Skrevet 18. januar 2014 Det er en vanlig dag egentlig. Pleier å få blomster på døra da. og noen ganger bamse og en gang fikk jeg til og med en vase med blomstene.
Barcelone Skrevet 18. januar 2014 #9 Skrevet 18. januar 2014 Betyr ikke en pøkk. Den forestillingen du presenterer, og hvor jentene sutrer og gnåler etterpå fordi de ikke fikk dyre nok gaver... ('bare' roser, ikke diamantring....) det gjør meg faktisk veldig trist. Trist fordi det er så mange unge kvinner med enorme prinsessesyndrom der ute, og trist fordi disse unge menn settes under et vanvittig forventingspress. Er så enig med deg! Hvorfor i alle dager skal man ha en egen dag som liksom skal være ekstra romantisk? Og hvorfor er det opp til gutten/mannen å dulle ekstra med jenta/dama? Jeg syned romantikk i hverdagen betyr mye mer. Enten om mannen overrasker meg med en liten oppmerksomhet eller om jeg kan overraske ham med noe. Trenger ikke være noe stort og dyrt. F.eks så kan jeg ha yndlingsmiddagen hans klar til han kommer hjem fra jobb. 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #10 Skrevet 18. januar 2014 Valentine er tull. Forstår ikke hva som er så gøy med å motta gaver og blomster forsi det forventes. Glem ikke det jenter, at deneneste grunnen til at dere får oppmerksomhet denne dagen er fordi dere forventer det, ikke fordi han nødvendigvis har lyst.Anonymous poster hash: 84aab...aa7
Gjest Bringebær55 Skrevet 18. januar 2014 #11 Skrevet 18. januar 2014 Valentinsdagen i år kommer til å være akkurat det samme som gårsdagen, en fredag! 1
Gjest Whitestripes Skrevet 18. januar 2014 #12 Skrevet 18. januar 2014 Valentine er tull. Forstår ikke hva som er så gøy med å motta gaver og blomster forsi det forventes. Glem ikke det jenter, at deneneste grunnen til at dere får oppmerksomhet denne dagen er fordi dere forventer det, ikke fordi han nødvendigvis har lyst.Anonymous poster hash: 84aab...aa7 Eller for å unngå en sur og vonbroten kjæreste
_Aries Skrevet 18. januar 2014 #13 Skrevet 18. januar 2014 Det er vel egentlig en vanlig dag. Det største vi gjør ut av det er at vi enten lager noe ekstra godt å spise eller går ut. Så kjøper en av oss roser. Egentlig bare sånne ting man burde gjøre uansett om det er 14 februar eller 14 juli.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #15 Skrevet 18. januar 2014 Hmm, eg likte faktisk valentinsdagen veldig godt. Det er en fin anledning til å blokkere alt annet ute og kunn fokusere på hverandre. Selvsagt er hverdagsromantikken viktigst, selvsagt er det viktig å vise hengivenhet og kjærlighet i hverdagen også! Men så er det litt sånn at man også trenger en dag eller flere i ny og ne for å kryddre hverdagen, eks. gå på kino, teater osv, gjøre noe annet enn alt det hverdagslige. Derfor synes jeg denne dagen er en kjempemulighet til å dyrke kjærligheten for hverandre. Men som andre skriver her, disse prinsessenykkene kommer virkelig frem (iallefall hos eksen ) på denne dagen!! Det jeg trodde var en hyllest av våres kjærlighet for hverandre, var nok heller et krav fra "prinsessen" om å gjøre stas på henne, skjemme henne bort :D Gleder meg til å bli glad i valentinsdagen igjen! Anonymous poster hash: bc516...b61 1
Gjest Gresshoppesang Skrevet 18. januar 2014 #16 Skrevet 18. januar 2014 Jeg synes det er hyggelig å få valentinskort, jeg.
Barcelone Skrevet 18. januar 2014 #17 Skrevet 18. januar 2014 Hmm, eg likte faktisk valentinsdagen veldig godt. Det er en fin anledning til å blokkere alt annet ute og kunn fokusere på hverandre. Selvsagt er hverdagsromantikken viktigst, selvsagt er det viktig å vise hengivenhet og kjærlighet i hverdagen også! Men så er det litt sånn at man også trenger en dag eller flere i ny og ne for å kryddre hverdagen, eks. gå på kino, teater osv, gjøre noe annet enn alt det hverdagslige. Derfor synes jeg denne dagen er en kjempemulighet til å dyrke kjærligheten for hverandre. Men som andre skriver her, disse prinsessenykkene kommer virkelig frem (iallefall hos eksen ) på denne dagen!! Det jeg trodde var en hyllest av våres kjærlighet for hverandre, var nok heller et krav fra "prinsessen" om å gjøre stas på henne, skjemme henne bort :D Gleder meg til å bli glad i valentinsdagen igjen! Anonymous poster hash: bc516...b61 Man trenger da ikke noen valentines day for å gjøre noe ekstra. Hva med en helt vanlig hverdag? Jeg og mannen hadde faktisk date night en dag i uken en periode. På sommeren hadde vi bl.a piknik i parken, gikk en romantisk tur, andre ganger har vi gått på stand up show, eller kino. Og det trenger man virkelelig ingen valentines day for å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #18 Skrevet 18. januar 2014 Man, trenger selvsagt ikke valentinsdagen for å gjøre noe slikt men hvorfor ikke gjøre noe slikt også på valentinsdagen? Anonymous poster hash: bc516...b61 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #19 Skrevet 18. januar 2014 Man, trenger selvsagt ikke valentinsdagen for å gjøre noe slikt men hvorfor ikke gjøre noe slikt også på valentinsdagen? Anonymous poster hash: bc516...b61 Fordi det da i langt mindre grad enn på en tilfeldig utvalgt dag er lystbetont. Nå må man liksom stille opp med noe, og da bør det egentlig bety en del mindre enn når det gjøres helt på eget initiativ. Anonymous poster hash: 84e24...12d 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #20 Skrevet 18. januar 2014 For meg er det en dag hvor gutten skal skjemme bort jenta litt ekstra. Men mange bryr seg ikke om dagen. Hva betyr dagen for deg?Anonymous poster hash: e68bc...8ab Mye!! Jeg synes det samme som deg. Men...samboer liker ikke slike dager og hvis han forventes å gi gave klikker han samtidig som han fabler om likestilling.Anonymous poster hash: f49c2...106
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå