AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #1 Skrevet 18. januar 2014 Kona til broren min smisker med mamma og pappa. De digger henne og hun opofører seg som en gullunge. Hun gjør alt det som skal til for å bli likt. Hun vet akkurat hva de står for og er datteren de egentlig alltid skulle ha hatt. Har fått kommentarer av de " hun er så flink..også kommer en liste om alt jeg typisk ikke er. Jeg har prøvd å gjøre de til lags hele livet, men tatt andre valg. Hva prøver denne dama å oppnå?Anonymous poster hash: 85a7c...48f
Gjest Violetta Skrevet 18. januar 2014 #2 Skrevet 18. januar 2014 Kanskje hun bare vil ha et godt forhold til sine svigerforeldre? 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #3 Skrevet 18. januar 2014 Det jeg også har trodd, men har ingen god magefølelse på dette lenger. Hun oppfører seg annerledes, falskt. Også føles det så urettferdig når hun får kreditt for å ha malt, kjørt mamma på butikken. De sier det på en måte som gjør at jeg får dårlig samvittighet. I tillegg dømmer hun mine valg indirekte til moren og faren min. Anonymous poster hash: 85a7c...48f
Gjesten Skrevet 18. januar 2014 #4 Skrevet 18. januar 2014 Det høres ut som hun prøver å oppnå et godt forhold til sine svigerforeldre, og det kan vel enhver forstå. 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #5 Skrevet 18. januar 2014 Det jeg også har trodd, men har ingen god magefølelse på dette lenger. Hun oppfører seg annerledes, falskt. Også føles det så urettferdig når hun får kreditt for å ha malt, kjørt mamma på butikken. De sier det på en måte som gjør at jeg får dårlig samvittighet. I tillegg dømmer hun mine valg indirekte til moren og faren min.Anonymous poster hash: 85a7c...48f Hvis dette er sant, er det selvfølgelig uheldig, men det virker rett og slett som om du er redd for at foreldrene dine skal like henne bedre enn de liker deg. Det synes jeg ikke du skal bekymre deg for i det hele tatt. Du må huske at foreldrene dine setter andre krav til sin datter enn de gjør til svigerdatteren sin. Når de kritiserer deg, er det sannsynligvis fordi de tror det vil hjelpe deg til å ta bedre valg. Svigerdatterens eneste jobb (i dine foreldres øyne) er å gjøre din bror lykkelig. Alt hun gjør utover det (som å kjøre dem til butikken) er bonus, og dermed får hun ros. Du derimot, skal helst oppnå ditt fulle potensiale, og gjøre store og gode ting i livet. Det er et vanskeligere mål å nå, og du vil tråkke feil flere ganger på veien. Kritikken betyr ikke at de liker henne bedre enn deg, tvert imot har de større tro på at du skal oppnå mer. Anonymous poster hash: 5e42b...62d
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #6 Skrevet 18. januar 2014 fouser heller på deg selv enn å rakke ned på andre å prøve å lese hva andre gjør osv. spør deg selv hvorfor du gjør det, Anonymous poster hash: dacb6...2db
Vinterbarn Skrevet 18. januar 2014 #7 Skrevet 18. januar 2014 (endret) . . Endret 18. januar 2014 av Vinterbarn
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #8 Skrevet 18. januar 2014 og kanskje du har med deg noen sannheter fra du var liten av at det å faktisk være hyggelig og vennlig å åpen å vise glede å lykke og kjærlighet overfor noen heter smisk, nei det heter å være den man egentlig er, å tørre vise det gode man egentlig er som menneske, Anonymous poster hash: dacb6...2db
Vinterbarn Skrevet 18. januar 2014 #9 Skrevet 18. januar 2014 (endret) var det smisk? nei det var en blomst til deg fordi jeg er et menneske. og fordi mennesker er vennlige ... Endret 18. januar 2014 av Vinterbarn
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #10 Skrevet 18. januar 2014 Mennesker er stort sett vennlige. Jeg er jo glad i henne selv, men når vi er på tomannshånd. Hun leser pappa godt og gjør seg til. Vet hva hun skal si for å imponere. Uansett er det nok jeg som har møtt mennesker med skjult agenda en gang for mye i livet. Pappa er en person som lett lar seg blende. Han kritiserer meg mye, men aldri henne. Det sårer naturligvis veldig.Jeg stoler dessverre ikke så lett på folk og tenker alltid hva de kan ønske å oppnå. Jeg har nok noe å jobbe med selv. Anonymous poster hash: 85a7c...48f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå