AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #1 Skrevet 18. januar 2014 Jeg er 24 og han 33. Jeg er student, han jobber. Men han bor med en student og lever fortsatt litt som en student. Føler at vi er ganske så på bølgelengde, men jeg har aldri datet en som er så mye eldre enn meg før. Synes det er litt vel stor aldersforskjell? Jeg er også ganske sikker på at noen av vennene mine, og familien, vil reagere på den.. Anonymous poster hash: 72597...ce3
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #2 Skrevet 18. januar 2014 Jeg synes ikke aldersforskjellen er spesielt stor. Ikke bryr jeg meg så mye om alder heller, så lenge han er under 35. Jeg er 22. Noen vil alltid reagere, men jeg mener det er bedre å være med en du faktisk liker og har det bra med, enn umodne gutter i tjueårene. Anonymous poster hash: 96c32...04e
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #3 Skrevet 18. januar 2014 Han jeg dater og jeg har samme aldersforskjellen... Jeg er 27, han er 36... Jeg har aldri hatt det så bra med en mann før som jeg har nå. Han er voksen og moden i tankegangen... Det har sine fordeler å date noen som er eldre har jeg funnet ut.... Jeg syns ikke 9 år er stor aldersforskjell lenger (For noen år siden hadde jeg kanskje følt det samme som deg, men ikke nå lenger!)... Tidligere er den største aldersforskjellen mellom en kjæreste og meg vært 4 år.... Jeg merker stor forskjell på en positiv måte! Du er forresten voksen og bestemmer selv hvem du vil date! Familie og venner kan gjerne si sin mening, men det er DU som bestemmer over ditt eget liv og din egen lykke! LYKKE TIL! Anonymous poster hash: 20940...200
Gjest Gresshoppesang Skrevet 18. januar 2014 #4 Skrevet 18. januar 2014 Jeg synes det er et tegn på umodenhet når det er viktig hva andre synes om et forhold man har innledet. Derav er det å anta at du er for ung for ham dersom han ikke er særdeles umoden, han også.
strawberry Skrevet 18. januar 2014 #5 Skrevet 18. januar 2014 Den alderen ser jeg ikke på som et problem så lenge dere passer sammen ellers.
Gjest Dorosseru Skrevet 18. januar 2014 #6 Skrevet 18. januar 2014 Min kjære er 17 år eldre enn meg ( jeg er 22 og han er snart 39 ) og jeg har aldri hatt det så bra med noen andre noen gang. Hvordan forholdet vårt ser ut om 10 eller 20 år er ikke noe jeg orker å bekymre meg for, vi har det fantastisk sammen og det skal jeg nyte hver eneste dag av så lenge jeg kan kos deg med daten din du, kanskje han faktisk viser seg å være drømmemannen
Anders42 Skrevet 18. januar 2014 #7 Skrevet 18. januar 2014 Vel, hvis du er så uselvstendig at du trenger aksept fra dine omgivelser for dine valg av kjæreste , så er nok aldersforskjellen for stor ja. Noen er "små " hele livet , det sitter mellom ørene det der.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #8 Skrevet 18. januar 2014 Jeg synes ikke aldersforskjellen er spesielt stor. Ikke bryr jeg meg så mye om alder heller, så lenge han er under 35. Jeg er 22. Noen vil alltid reagere, men jeg mener det er bedre å være med en du faktisk liker og har det bra med, enn umodne gutter i tjueårene. Anonymous poster hash: 96c32...04e Ja, det er sant. Jeg setter pris på å møte modne gutter nå som jeg også blir eldre. Snart er det ut i jobb og alt som følger med, og da trenger jeg noe stabilt Jeg vet bare at jeg kommer til å måtte "forsvare" valget mitt overfor ganske mange, og det stresser meg litt.. Han jeg dater og jeg har samme aldersforskjellen... Jeg er 27, han er 36... Jeg har aldri hatt det så bra med en mann før som jeg har nå. Han er voksen og moden i tankegangen... Det har sine fordeler å date noen som er eldre har jeg funnet ut.... Jeg syns ikke 9 år er stor aldersforskjell lenger (For noen år siden hadde jeg kanskje følt det samme som deg, men ikke nå lenger!)... Tidligere er den største aldersforskjellen mellom en kjæreste og meg vært 4 år.... Jeg merker stor forskjell på en positiv måte! Du er forresten voksen og bestemmer selv hvem du vil date! Familie og venner kan gjerne si sin mening, men det er DU som bestemmer over ditt eget liv og din egen lykke! LYKKE TIL! Anonymous poster hash: 20940...200 Takk for svar:) Jeg vet at det er mitt valg, men det er kjedelig å "forsvare" det.. Min kjære er 17 år eldre enn meg ( jeg er 22 og han er snart 39 ) og jeg har aldri hatt det så bra med noen andre noen gang. Hvordan forholdet vårt ser ut om 10 eller 20 år er ikke noe jeg orker å bekymre meg for, vi har det fantastisk sammen og det skal jeg nyte hver eneste dag av så lenge jeg kan kos deg med daten din du, kanskje han faktisk viser seg å være drømmemannen Takk:) Anonymous poster hash: efe09...0a1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #9 Skrevet 18. januar 2014 Jeg synes det er et tegn på umodenhet når det er viktig hva andre synes om et forhold man har innledet. Derav er det å anta at du er for ung for ham dersom han ikke er særdeles umoden, han også. Særdeles umoden, faktisk. Vel, hvis du er så uselvstendig at du trenger aksept fra dine omgivelser for dine valg av kjæreste , så er nok aldersforskjellen for stor ja. Noen er "små " hele livet , det sitter mellom ørene det der. Har ikke så stort behov for å diskutere med dere om jeg er umoden og uselvstendig, men takk for innspill. Anonymous poster hash: efe09...0a1
Fru Skribent Skrevet 18. januar 2014 #10 Skrevet 18. januar 2014 Egentlig skulle vi damer funnet noen under vår alder, siden vi lever lengre.. Bare et innspill
Gjest Summers Skrevet 18. januar 2014 #11 Skrevet 18. januar 2014 TS, det er frekt å stille spørsmål til andres valg av kjæreste, så det er neppe mange du må forsvare valget ditt for og de få som kommenterer mangler sosiale antenner.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #12 Skrevet 18. januar 2014 Jeg er 23, kjærsten er 31. Det går helt fint. Anonymous poster hash: afffb...a28
Tibbie Skrevet 18. januar 2014 #13 Skrevet 18. januar 2014 Jeg synes ikke 24 og 33 er noe big deal...
studenten Skrevet 18. januar 2014 #15 Skrevet 18. januar 2014 Signerer anonym over. Jeg er også 23 og kjæresten er 31. Ingen problem. Vi har vært i lag i ca 3 år, og planlegger familielivet nå Jeg er student og han er lærling!
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #16 Skrevet 19. januar 2014 Hvorfor tror du at du må forsvare det? Tror du ikke at menneskene rundt deg heller vil at du skal være lykkelig og ha det bra enn å kritisere deg for at du har valgt den mannen du har valgt? Anonymous poster hash: 20940...200
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå