AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #1 Skrevet 18. januar 2014 Jeg er 24 og han 33. Jeg er student, han jobber. Men han bor med en student og lever fortsatt litt som en student. Føler at vi er ganske så på bølgelengde, men jeg har aldri datet en som er så mye eldre enn meg før. Synes det er litt vel stor aldersforskjell? Jeg er også ganske sikker på at noen av vennene mine, og familien, vil reagere på den.. Anonymous poster hash: 72597...ce3
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #2 Skrevet 18. januar 2014 Jeg synes ikke aldersforskjellen er spesielt stor. Ikke bryr jeg meg så mye om alder heller, så lenge han er under 35. Jeg er 22. Noen vil alltid reagere, men jeg mener det er bedre å være med en du faktisk liker og har det bra med, enn umodne gutter i tjueårene. Anonymous poster hash: 96c32...04e
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #3 Skrevet 18. januar 2014 Han jeg dater og jeg har samme aldersforskjellen... Jeg er 27, han er 36... Jeg har aldri hatt det så bra med en mann før som jeg har nå. Han er voksen og moden i tankegangen... Det har sine fordeler å date noen som er eldre har jeg funnet ut.... Jeg syns ikke 9 år er stor aldersforskjell lenger (For noen år siden hadde jeg kanskje følt det samme som deg, men ikke nå lenger!)... Tidligere er den største aldersforskjellen mellom en kjæreste og meg vært 4 år.... Jeg merker stor forskjell på en positiv måte! Du er forresten voksen og bestemmer selv hvem du vil date! Familie og venner kan gjerne si sin mening, men det er DU som bestemmer over ditt eget liv og din egen lykke! LYKKE TIL! Anonymous poster hash: 20940...200
Gjest Gresshoppesang Skrevet 18. januar 2014 #4 Skrevet 18. januar 2014 Jeg synes det er et tegn på umodenhet når det er viktig hva andre synes om et forhold man har innledet. Derav er det å anta at du er for ung for ham dersom han ikke er særdeles umoden, han også.