AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #1 Skrevet 18. januar 2014 Har i det siste hatt helt ville cravings, ofte på ting jeg egentlig ikke liker, og ofte ting som i utgangspunktet ikke gir mening. Andre mennesker får gjerne søtsug, jeg får lyst på rømme. Nå sitter jeg og har helt sykt lyst på potet. Jeg liker i grunn ikke potet en gang, med saus på, ja, men potet!? En dag her fikk jeg helt absurd lyst på løk. Frem til den dagen har jeg ikke en gang tålt lukta av løk.. Jeg går rundt og får vann i munnen fordi jeg plutselig kjenner "smaken" av ett eller annet, og når jeg får disse anfallene så frister ingenting annet. Her om dagen måtte jeg lage taco til frokost fordi jeg hadde så lyst på kjøttdeig og rømme, og uansett hvor hardt jeg prøvde så fikk jeg ikke den tanken ut av hodet. (og så hadde vi ikke brød, taco var like greit) Så jeg lurer litt på, kan det være sånn at når du får et intenst sug på noe unormalt, sånn som f.eks løk, er det da kroppen din som prøver å fortelle deg at du mangler noe? At du kanskje mangler noen vitaminer eller andre næringsstoffer du får i deg ved å spise disse tingene? Eller er det bare hodet mitt det er noe rart med? Anonymous poster hash: b750e...ce3
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #3 Skrevet 18. januar 2014 Gratulerer! Du er gravid! Neppe. Man må ha sex for å bli gravid. Anonymous poster hash: 87d0c...418 1
Miss Lucky Skrevet 18. januar 2014 #4 Skrevet 18. januar 2014 Vet ikke om dette stemmer men ta en kikk her http://25.media.tumblr.com/tumblr_m3gg3qzRdS1rnhmhjo1_500.jpg
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #5 Skrevet 18. januar 2014 Vet ikke om dette stemmer men ta en kikk herhttp://25.media.tumblr.com/tumblr_m3gg3qzRdS1rnhmhjo1_500.jpg Det ser ut til at jeg ikke var helt på jordet alikevel! Anonymous poster hash: 87d0c...418
Miss Lucky Skrevet 18. januar 2014 #6 Skrevet 18. januar 2014 Når jeg var gravid hadde jeg cravings for sjokkomelk og drikkeyoghurt. Jeg drikker/spiser vanligvis sjeldent melk eller melkeprodukter, så tror nok denne cravingsen var kroppen som gav beskjed om at den trengte kalsium under graviditeten. Hadde også dilla på biff, og det viste seg at jeg hadde veldig lav blodprosrnt og jernlagre, så tror nok det var en sammenheng der også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå