Gå til innhold

Hvor kjøper DU klærene dine?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjøper nesten alt på internett. Pleier regelmessig å titte gjennom salgssidene til Nelly, Vila, Selected Femme, Dorothy Perkins, ASOS, StylePit, Ellos. Noen av disse butikkene har mye stygt, men de har alle sine perler om man bare leter litt, og de pleier å ha en del gode tilbud — dvs. 50% og oppover.

Bare husk at Dorothy Perkins og ASOS er utenlanske butikker, så kjøper du derfra blir du nødt til å betale moms når du henter pakkene på posten hvis du bestiller for mer enn 200 NOK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyer, Tatler, Bik Bok, Vero Moda, HM, Eger, Steen og Strøm (Oslo), Filippa k. Favoritten er vel Tiger of Sweden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig glad i Oasis - synes de har veldig mye pent om man har litt former. Søte kjoler og behagelige bukser.

Ellers glad i frittstående butikker som Fine ting på Byporten i Oslo - de har også en slags nettbutikk tror jeg.

Også glad i Filippa K, Tiger of Sweeden og Høyer, men med studentbudsjett blir det bare på salg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I Norge: Zara, Filippa K, Høyer og mindre butikker som selger klær jeg liker.

I utlandet: kommer an på hvor i verden jeg er, men liker både Top Shop og Victorias Secret veldig godt. Litt River Island også, men det meste er langt unna min stil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mann20mb

amazon.com - så jævlig MYE billigere enn alt OVERPRISA klær i Norge.

Ellers Carlings, Boys of Europe, Match, Urbanog H&M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper nesten alle klærne mine på Nelly.com, bor i Bergen så vi har ikke Zara, men handler alltid på Zara dersom jeg reiser til større byer i syden :-) Ellers innimellom på h&m, bikbok, cubus, vero moda, og only. Sko handler jeg på skoringen eller nelly som oftest. Og treningsklær fra xxl/gsport :-)

Anonymous poster hash: d60b6...223
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper nesten alle klærne mine på Nelly.com, bor i Bergen så vi har ikke Zara, men handler alltid på Zara dersom jeg reiser til større byer i syden :-) Ellers innimellom på h&m, bikbok, cubus, vero moda, og only. Sko handler jeg på skoringen eller nelly som oftest. Og treningsklær fra xxl/gsport :-)

Glemte å si; liker gina tricot også, men den nærmeste butikken ligger på andre siden av byn, så veldig sjeldent jeg gidder å dra dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så mange muligheter der jeg bor, men Match, Vero Moda og bukser på Bikbok. Bestiller nesten kun på nett, da liker jeg Boozt og Zalando.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

norske butikker: Bik Bok, Zara, H&M, Gina Tricot, Vila

i utlandet: River Island, New Look, Forever 21, Urban Outfitters, Victoria's Secret

på nettet: Asos.com <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ebay.co.uk

ebay.com

Dorothy Perkins

Next

New Look

Monsoon

Forever 21

Lindex

Kappahl

Ellos

Esprit

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Please. Det heter ikke klærene, det heter klærne.

:sukk:

Anonymous poster hash: 394c8...d33
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Please. Det heter ikke klærene, det heter klærne.

:sukk:

Anonymous poster hash: 394c8...d33

Giiid a meg.

Anonymous poster hash: 4e727...a4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper i grunnen fra alle typer butikker. Alt fra high-end med kjente luksusmerkevarer til bruktbutikker.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...