AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #1 Skrevet 18. januar 2014 Samboer og jeg krangler av og til (småbarnsfase) og ofte mener han jeg er negativ mens jeg mener han er sur og barnslig. Vi er begge godt voksne...likevel glapp det ut av ham at noen omtalte meg som "svak". Spurte hvem det kunne være og han ville ikke svare. Men er visst ingen i familien. Jeg lurer jo på hvem som kan ha sagt noe sånt, kjenner hans venner kun på overflaten. Han sier A men ikke B...frustrerende. :-(Anonymous poster hash: 75c92...da4
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #2 Skrevet 18. januar 2014 Tror samboer er av typen som mener det er svakhet å skrive i diskusjonsforum for å høre andres innspill og meninger. Å søke bekreftelse mener han er svakhet. Jeg er en person som liker å drøfte og liker både bekreftelse og innspill fra folk som er uenige, poenget er at et tema/situasjon drøftes.Anonymous poster hash: 46011...39f
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #3 Skrevet 18. januar 2014 Men spør han på hvilken måte vedkommende mente du er svak. Er du svak da? Jeg ville blitt provosert om noen kalte meg svak, og vist at jeg er alt annet enn svak. Anonymous poster hash: 18508...18d
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #4 Skrevet 18. januar 2014 Men spør han på hvilken måte vedkommende mente du er svak. Er du svak da? Jeg ville blitt provosert om noen kalte meg svak, og vist at jeg er alt annet enn svak.Anonymous poster hash: 18508...18d Absolutt, men han svarer da bare "bababaaaaa" og "er ferdig med den saken nå", samt kritikk og oppgitthet.Anonymous poster hash: 46011...39f
Gjest Gresshoppesang Skrevet 18. januar 2014 #5 Skrevet 18. januar 2014 Spør om han kan tenke seg å hjelpe deg med å bli sterkere.
Katniss Skrevet 18. januar 2014 #6 Skrevet 18. januar 2014 Svak i barneoppdragelsen, lett å overkjøre, svak i forholdet, hvordan svak er det han mener?
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #7 Skrevet 18. januar 2014 Svak i barneoppdragelsen, lett å overkjøre, svak i forholdet, hvordan svak er det han mener? Var visst andre som hadde sagt det. Mer ville han ikke si.Anonymous poster hash: 46011...39f
Vinterbarn Skrevet 18. januar 2014 #8 Skrevet 18. januar 2014 Er ikke hans oppgave å finne ut hvem du er. Det er din oppgave hvem er du egentlig? filosofer litt.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #9 Skrevet 18. januar 2014 Er ikke hans oppgave å finne ut hvem du er. Det er din oppgave hvem er du egentlig? filosofer litt. Takk til alle som har svart/vil svare. Vinterbarn, du har helt klart et sterkt poeng her, som er det aller viktigste :-) Vi har alle godt av litt selvransakelse, så det har også jeg godt av. Likevel, lurer på hvilket grunnlag et slikt utsagn kom, fra hvem og hva personen (e) la i begrepet. Anonymous poster hash: 46011...39f
Vinterbarn Skrevet 18. januar 2014 #10 Skrevet 18. januar 2014 du skulle bare visst hvilken storhet du egentlig er... go klem og ja,,, jobber mye inn selvutvikling
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #11 Skrevet 19. januar 2014 Skal ikke de nære støtte og ikke motarbeide/trykke ned? Kan det hende - at parforhold er en maktarena? Og at godt voksne folk er barnslige?Anonymous poster hash: 46011...39f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå