Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboer ser streken men kan det være en skygge strek? Er 12dpo. Er denne pos eller neg?

Anonymous poster hash: be2a4...542

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og samboer ser streken men kan det være en skygge strek? Er 12dpo. Er denne pos eller neg?

Skrevet

Bilde?

Anonymous poster hash: b576c...45b
Skrevet

Beklager. trodde jeg fikk med bildene, her er de:

post-37809-0-16894100-1390038481_thumb.j

post-37809-0-42864900-1390038500_thumb.j

Skrevet

Ser en liten antydning til en strek. Testet veldig tidlig? Kan være den blir sterkere om et par dager:)

Skrevet

Ser en liten antydning til en strek. Testet veldig tidlig? Kan være den blir sterkere om et par dager:)

Den er mye sterkere i virkeligheten, og lyse lyse rosa. Samboeren min ser aldri streker men han ser den :) Jeg er 12dpo i dag, er det tidlig eller ? Har en del symptomer, ingen tegn til tante rød. Tok en CB krysstest og så en nesten usynlig strek med en gang men det er umulig å få med på bilde, den var lyse lyse blå. Hvordan skal jeg tolke testen ?

Skrevet

Det er A1 test, pleier de å gi skyggestrek?

Skrevet

Den er mye sterkere i virkeligheten, og lyse lyse rosa. Samboeren min ser aldri streker men han ser den :) Jeg er 12dpo i dag, er det tidlig eller ? Har en del symptomer, ingen tegn til tante rød. Tok en CB krysstest og så en nesten usynlig strek med en gang men det er umulig å få med på bilde, den var lyse lyse blå. Hvordan skal jeg tolke testen ?

Er ikke alltid man er 100% sikker på EL dato heller. Ta en ny test om et par dager og se. Fikk selv svak positiv test på det jeg trodde var 8 dpo, men terminen ble flyttetfrem en uke etter UL. Du kan jo prøve deg med en CB digital eventuelt. Da står det enten gravid eller ikke gravid. Men ville ventet et par dager. De fleste som er gravide tester positiv 14-15 dpo.

Skrevet (endret)

Fikk dette resultatet da jeg testet 8 dpo, men i følge UL skulle det være 15 dpo ca...

Brukte en sånn billigtest. Streken ble sterkere for hver dag.

post-72050-2970032_thumb.jpg

Endret av Teeny
Skrevet

Er ikke alltid man er 100% sikker på EL dato heller. Ta en ny test om et par dager og se. Fikk selv svak positiv test på det jeg trodde var 8 dpo, men terminen ble flyttetfrem en uke etter UL. Du kan jo prøve deg med en CB digital eventuelt. Da står det enten gravid eller ikke gravid. Men ville ventet et par dager. De fleste som er gravide tester positiv 14-15 dpo.

Vet når jeg hadde EL, så er 100% sikker at jeg er 12 dpo. Har prøvd digital, den sier ikke gravid.

Skrevet

Fikk dette resultatet da jeg testet 8 dpo, men i følge UL skulle det være 15 dpo ca...

Flott strek! Den så jeg :)

Skrevet

Vet når jeg hadde EL, så er 100% sikker at jeg er 12 dpo. Har prøvd digital, den sier ikke gravid.

Trodde også jeg var 100% sikker på EL og fikk positiv EL test helgen før. Så ikke vet jeg :P

Skrevet

Prøvde å ta ett til, nå må det sies at på dette bilde har den ligget litt. Men ser det ut som en skyggestrek?

Skrevet

Prøv igjen om et par dager, for er sikkert ikke nok HCG enda. Hvis du har mange billigtester kan du jo teste hver morgen og sammenligne og se om streken blir sterkere.

Skrevet

Minner veldig om min strek da jeg testa tidlig. Så den såvidt. Har hørt at billigtester ikke pleier å gi skyggestreker.

Skrevet

Prøv igjen om et par dager, for er sikkert ikke nok HCG enda. Hvis du har mange billigtester kan du jo teste hver morgen og sammenligne og se om streken blir sterkere.

Har en CB krysstest igjen, prøver den om et par dager. Men igjen, ser den positiv ut ?

Skrevet

På billigtestene fikk jeg aldri sterk strek. Men kjøpte A1 test på apoteket og den ble positiv med en gang.

Anonymous poster hash: 75f74...a6f

Skrevet

Har en CB krysstest igjen, prøver den om et par dager. Men igjen, ser den positiv ut ?

Jeg syns det ser ut som tidlig positiv ja :)

Skrevet

På billigtestene fikk jeg aldri sterk strek. Men kjøpte A1 test på apoteket og den ble positiv med en gang.

Anonymous poster hash: 75f74...a6f

Dette er A1 test, jeg har bare tatt den ut på noen av bildene for det ble gjenspeil på bildene og var litt vanskelig å se. Hvor mange dager dpo var du da ?

Skrevet

Trodde også jeg var 100% sikker på EL og fikk positiv EL test helgen før. Så ikke vet jeg :P

Jeg brukte fertilitet monitor :) Har noen symptomer jeg aldri har hatt ved PMS, og er ingen tegn til mens. Men regnet med at de ville slå ut nå.. hm. Får man sånne steker uten Hcg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...