AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #1 Skrevet 18. januar 2014 Okei, er så skuffet over meg selv nå. Har slitt med spiseforstyrrelser i maange år, noe som har gjort at jeg mista mensen. Et år senere begynte jeg å spise mer, slik at jeg fikk den tilbake. Har FULL kontroll med matinntaket ellers, men når jeg får mensen smeller det virkelig. Mister ALL kontroll og bare trykker i meg mat til jeg griner av smerte over hvor mett jeg er:( Åå, hvordan bli kvitt dette? Har jo egentlig en syk viljestyrke, men ikke når jeg har mensen..Anonymous poster hash: c8db6...55b
MsMax Skrevet 18. januar 2014 #2 Skrevet 18. januar 2014 Blir mektig "sulten" selv under mensen Lyst på alt fra smågodt, til potetgull til is. Men jeg er så forstyrra at jeg lar meg få lov til å skeie ut litt da. Er jo gørrflink ellers så. Nå har jeg mensen hver 2-3 mnd da, så ikke så ofte, heldigvis!
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #3 Skrevet 18. januar 2014 Og fråtsingen varer i 2 dager, så må jeg slite i 1 uke eller 2 før jeg er tilbake til min gamle vekt:/Anonymous poster hash: c8db6...55b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå