AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #1 Skrevet 18. januar 2014 Jeg er sinnsykt forelsket i en gutt! Han har ALT jeg ser etter, og behandler meg så utrolig bra. Han er så bra, snill, smart, morsom.. han har absolutt alt! Problemet er bare at han har vært i et dårlig forhold tidligere.. Han opplevde å bli løyet for, vært utro mot, mye krangling og uærlighet og drama med eksen. Gikk veldig langt etter sånn jeg har forstått det. Og jeg har merka det henger mye igjen i oppførselen hans.. Foreksempel for noen dager siden var jeg veldig trøtt, og det ble en del skrivefeil i en sms. Det tolket han som at jeg var ute og drakk, og hadde løyet hele kvelden om hva jeg holdt på med.. Skjønner jo at det kan virke rart å få en sms med masse skrivefeil midt på natten, og jeg brukte lang tid på å overbevise han om at det ikke var sant. Slike ting gjør at jeg blir ganske oppgitt.. Har hendt flere ganger med slike misforståelser, og at han tror jeg ikke er ærlig. Noe som gjør saken enda verre er at jeg er ganske populær blant guttene. Det er mange gutter som kontakter meg på facebook osv.. noe han får med seg når vi sitter på siden av hverandre. Jeg er absolutt en trofast person, og han er den ENESTE jeg vil ha, men det at andre gutter skriver til meg (jeg gir dem ingen/lite respons selvfølgelig) gjør han enda mer usikker. Han mener jeg er alt for bra for han, og er redd for at jeg bare bruker han osv.. Utenom disse tingene er han verdens herligste. Han er drømmemannen min, ingen tvil om det. Og jeg legger ikke skjul på hva jeg føler for han, forteller han hver dag hvor mye han betyr for meg, hva jeg liker med han osv. Vi er vel så og si kjærester, bare ikke gått ut med det offentlig! Men jeg vet ikke om jeg greier å være sammen med en som har så vanskelig for å stole på meg. Er redd for at det kommer til å bli verre med tiden, litt sånn at han alltid skal ha kontroll over meg? (Han jobber offshore, så blir jo til at det er en del "alenetid") Så spørsmålet mitt er hvordan jeg kan få han til å stole på meg? Har IKKE lyst til å dumpe han, det er uaktuelt. Men noen tips for hva jeg kan gjøre for at han kan stole mer på meg? Anonymous poster hash: 39bb0...45b
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #2 Skrevet 18. januar 2014 Er du SIKKER på at eksen var sånn og at det ikke bare var i hans hode? Jeg spør fordi venninner har vært sammen med sjalu menn som "tror" hun gjør både det ene og det andre, og når de får seg ny dame sier de at eksen (mine venninner) var utro og at det er derfor han er mistenksom. Men de har alltid vært sånn... Anonymous poster hash: 92587...f31
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #3 Skrevet 18. januar 2014 Er du SIKKER på at eksen var sånn og at det ikke bare var i hans hode? Jeg spør fordi venninner har vært sammen med sjalu menn som "tror" hun gjør både det ene og det andre, og når de får seg ny dame sier de at eksen (mine venninner) var utro og at det er derfor han er mistenksom. Men de har alltid vært sånn... Anonymous poster hash: 92587...f31 Man kan jo aldri være helt sikker, men han har fortalt om visse situasjoner osv som jeg har vanskelig for å tro at han lyver om.. Anonymous poster hash: 39bb0...45b
Gjest Gresshoppesang Skrevet 18. januar 2014 #4 Skrevet 18. januar 2014 Du kan ikke gjøre noe for å få ham til å stole på deg. Å stole på deg er noe HAN må gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå