Gå til innhold

Jeg ønsker å legge ut et bilde av kroppen min, og si hva dere syns?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg ønsker å legge ut et bilde av kroppen min så dere kan si hva dere syns.

Jeg aner ikke hvordan man gjør det, og jeg ønsker å slette det etterpå.

Noen som vil hjelpe meg?

Anonymous poster hash: f9812...dd7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Please don't.

Anonymous poster hash: 2e256...6d8
  • Liker 4
Skrevet

Please don't.

Anonymous poster hash: 2e256...6d8

Why not?

Skrevet

Jeg kan svare ærlig.

Anonymous poster hash: 68762...b41
Skrevet

Do it!

Anonymous poster hash: a7b01...166
Skrevet

Please lag det sexy, jeg kommer til å bruke det til å fremkalle en sædutløsning før jeg legger meg.

Anonymous poster hash: 58004...3b2
  • Liker 2
Skrevet

Du bestemmer selvsagt, men jeg ville faktisk anbefalt deg å ikke gjøre det. Hvorfor? Jo fordi basert på tidligere tråder så kan jeg fortelle deg at uansett hvordan du ser ut, uansett om du er tynn, tykk, har sånn eller slik figur, og om du er aldri så flott for øyene å hvile på så kommer det til å komme en haug av dritt kommentarer, folk som har omgangssyken og sprer både dritt og eder og galle lang vei og da helst igjennom taste fingrene sine. Sånn er det i alle slike kroppstråder hvor et medlem av kg skal bedømmes etter hvordan kroppen deres ser ut.

Men selvsagt det er opp til deg.

• Liker 9
Skrevet

Please lag det sexy, jeg kommer til å bruke det til å fremkalle en sædutløsning før jeg legger meg.

Anonymous poster hash: 58004...3b2

Er ikke sikkert det er en kvinne;)

Vedkommende vet ikke hvordan man legger ut bilde og spør om hjelp til det.

Anonymous poster hash: 368eb...f25

Skrevet

Ja, om dere vil se bilde av kroppen min, så må dere fortelle meg hvordan jeg gjør det. :)

Skrevet (endret)

legg ut bilde på en nettside som bildr.no eller imm.io å kopier linken å trykk på den lille bilde-ramme tingen som du ser i midten på nederste linje som kommer når du skriver et innlegg her på KG, kopier linken inn.. Voila du har et bilde.

Endret av Frk.K
Skrevet

legg ut bilde på en nettside som bildr.no eller imm.io å kopier linken å trykk på den lille bilde-ramme tingen som du ser i midten på nederste linje som kommer når du skriver et innlegg her på KG, kopier linken inn.. Voila du har et bilde.

Takk, men uff ... blir flaut å legge ut bildet ... kan jeg slette det igjen etterpå?

Skrevet

Takk, men uff ... blir flaut å legge ut bildet ... kan jeg slette det igjen etterpå?

ikke som anonym

Skrevet

Du kan slette det etterpå om du bruker www.bayimg.com

Da skriver du en kode for å laste det opp som du finner på selv, så når du trykker på linken kan du skrive koden igjen for å slette det.

Anonymous poster hash: 68762...b41
Skrevet

Kan du sikkert, om du får muligheten til å redigere de innleggene du har postet. Om du ikke har muligheten til å redigere innleggene dine,så nei.

Gjest Heartbeat
Skrevet

ikke som anonym

Jo du kan slette det selv som anonym. La ut et bilde engag som anonym og fikk det slettet under profilen min under administrer vedlegg :)

Skrevet

Det er sikkert folk som kopierer bildet ditt og "stjeler det" til eget bruk. Sikker på at du vil det, ts?

Anonymous poster hash: 9e507...136
Skrevet

Innlegget var skrevet midt på natta, tipper hun var litt full.

Anonymous poster hash: d8a4c...963

• Liker 1
Skrevet

Innlegget var skrevet midt på natta, tipper hun var litt full.

Anonymous poster hash: d8a4c...963

Hahaha, neihehei, jeg drikker ikke alkohohohol! :)

Skrevet

Unnskyld at jeg spør... Hvor oppmerksomhetssyk er du egentlig?

Virker som om du leker usikker på om du skal legge ut bilde for å få flest mulig til å fortelle deg at de vil se på deg...

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...