AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #1 Skrevet 18. januar 2014 Hele livet, helt siden jeg kom i tenårene og frem til nå, har mamma hatt den holdningen at kjærester er bare dumt og teit, og at det ikke er noe å hige etter. Det er så slitsomt med denne holdningen hennes, og det er slitsomt at jeg må føle på at hun ikke vil at jeg skal få meg kjæreste. Nå nærmer jeg meg 33 år, og sliter veldig med kjæresteforhold. Jeg har ikke hatt et eneste ett, fordi jeg hele tiden har mamma over meg som ikke syns noe om dette. Mamma har ikke hatt så mange, hun hadde en kjæreste før hun møtte pappa, og da pappa døde ble hun sammen med en eldre mann. Rart at hun ikke ønsker at jeg skal finne meg noen? Hun maser heller om utdannelse og at jeg må gjøre det jeg liker, enn å bruke tid på kjæreste. Jeg har brukt 20-årene på depresjon, angst og problemer, og mange psykologer og psykiatere og andre terapeuter - og NAV. Anonymous poster hash: 530eb...b0f
Gjest TheRighteous Skrevet 18. januar 2014 #2 Skrevet 18. januar 2014 Hvorfor bryr du deg? Det at hun syns det er teit å ha kjæreste hindrer vel ikke deg i å skaffe en? Utrolig rart og dumt av moren din hvertfall. Bare overse det
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #4 Skrevet 18. januar 2014 Hvorfor bryr du deg? Det at hun syns det er teit å ha kjæreste hindrer vel ikke deg i å skaffe en? Utrolig rart og dumt av moren din hvertfall. Bare overse det Jeg klarer det ikke.. Anonymous poster hash: 530eb...b0f
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #5 Skrevet 18. januar 2014 Hva sier psykologene dine? Jeg har ikke sagt noe om dette til psyk, fordi jeg har gått der av helt andre grunner. Syns det er vanskelig å si det. Anonymous poster hash: 530eb...b0f
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #6 Skrevet 18. januar 2014 Det er skremmende hvilken makt foreldre kan ha,-sånn at det påvirker en i veldig mange år. Hvorfor har du vært hos mange psykologer og psykiatrikere samt terapauter? Hvorfor har du ikke blitt fulgt opp av kun en? Anonymous poster hash: 4aa4e...833
Gjest Summers Skrevet 18. januar 2014 #7 Skrevet 18. januar 2014 Jeg har ikke sagt noe om dette til psyk, fordi jeg har gått der av helt andre grunner. Syns det er vanskelig å si det. Anonymous poster hash: 530eb...b0f Går du til psykolog nå?
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #8 Skrevet 18. januar 2014 Det er skremmende hvilken makt foreldre kan ha,-sånn at det påvirker en i veldig mange år. Hvorfor har du vært hos mange psykologer og psykiatrikere samt terapauter? Hvorfor har du ikke blitt fulgt opp av kun en? Anonymous poster hash: 4aa4e...833 De forstod meg ikke, så da sluttet jeg til slutt da jeg følte jeg ikke fikk noen hjelp. Noen av gangene avsluttet de, fordi de ikke kom videre med meg. Anonymous poster hash: 530eb...b0f
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #9 Skrevet 18. januar 2014 Går du til psykolog nå? Nei, men jeg har planer om å gå til en psykolog igjen snart, men det tar nok noen mnd... Anonymous poster hash: 530eb...b0f
Gjest Summers Skrevet 18. januar 2014 #10 Skrevet 18. januar 2014 (endret) Nei, men jeg har planer om å gå til en psykolog igjen snart, men det tar nok noen mnd... Anonymous poster hash: 530eb...b0f Da bør et av temaene være moren din og ditt ønske om kjæreste. Skulle gjerne sagt, bare drit i hva moren din sier, men hadde det vært så enkelt så hadde du kanskje ikke postet denne tråden som snart 33 åring. Går selvsagt an å ha kjæreste samtidig som man skaffer seg utdanning(om du ønsker og klarer det) og gjør andre ting man liker. Endret 18. januar 2014 av Summers
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #11 Skrevet 18. januar 2014 De forstod meg ikke, så da sluttet jeg til slutt da jeg følte jeg ikke fikk noen hjelp. Noen av gangene avsluttet de, fordi de ikke kom videre med meg. Anonymous poster hash: 530eb...b0f Hm... høres ikke greit ut. Syns det er vanskelig å spørre mer...men håper du får den hjelpen du trenger. Lykke til iallefall. Anonymous poster hash: 4aa4e...833
Chien Skrevet 18. januar 2014 #12 Skrevet 18. januar 2014 Syns det er tåpelig av din mor å sende deg slike slengbemerkninger. Voksne eller ei, vi skal respektere foreldrene våre, men du trenger virkelig ikke rette deg totalt etter hennes meninger. For det første er det jo helt absurd at hun "nekter" deg en kjæreste. Du fortjener også den lykken det er å ha en person å dele opplevelser med. Og for det andre er du såpass gammel at du bør være i stand til å sette grenser for hvilken "makt" moren din har over deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå