majan Skrevet 20. mai 2004 #1 Skrevet 20. mai 2004 hei hei ja jeg planlegger det store frieriet jeg da. Men jeg aner ikke hvordan jeg skal gjøre det. Synes ikke det blir riktig at jeg som jente skal ned på kne og fri på den måten. så tankene mine har virret rundt en god stund. Og jeg har kommet fram til at jeg kanksje skulle laget istand en koselig kveld for meg og samboeren min. Jeg har tenkt og kjøpe en fin bok med mange blanke ark i og på første side skal det stå som følger; Til gutten i mitt liv, vi er en koselig liten familie blitt, to barn, hund, katt, stasjonsvogn (vel og merke ikke Volvo), og oss to. Vi har et hus vi trives godt i. Og vi har familie og venner som betyr mye for oss og som vi er veldig glad i. Vi har alt vi trenger. Men en ting jeg drømmer om er og gå opp kirkegulvet sammen med våre to barn, og oppe ved alteret står du og venter på meg. VIL DU STÅ DER OG VENTE PÅ MEG?? klemmer fra jenta di, Ja jeg veit ikke hva dere synes om dette jeg????? Har dere noen kommentarer til meg? Tenkte og bruke denne boken til gjestebok på selve bryllupsdagen.
Wayah Skrevet 20. mai 2004 #2 Skrevet 20. mai 2004 Jeg synes det var en nydelig ide jeg! Det kan han ikke si nei til, da er han dum da! Lykke til!
nat26 Skrevet 20. mai 2004 #3 Skrevet 20. mai 2004 Jeg synes det var en kjempegod ide jeg:)Driver å fundere selv på hvordan jeg skal gjøre det
Linn3c Skrevet 20. mai 2004 #5 Skrevet 20. mai 2004 Flott! Om du klikkar på linken i signaturen min, finn du korleis eg gjorde det...
majan Skrevet 20. mai 2004 Forfatter #7 Skrevet 20. mai 2004 tusen takk for mange koselige tilbakemeldinger :-)
leela Skrevet 20. mai 2004 #8 Skrevet 20. mai 2004 Hvorfor ikke lage ei litt større bok med flere sider? Så må han bla igjennom hele boka med flotte minner før han på siste side får vite det Jeg holder på å lage en scrapbook om oss to, og på siste side skal det være festet to ringer (og kanskje et spørsmål..?) Anyways - lykke til Har du funnet dato?
majan Skrevet 20. mai 2004 Forfatter #9 Skrevet 20. mai 2004 hei leela, det var en god ide. Får se hva jeg finner på. Nei jeg har ikke funnet noen dato, tenker det blir i august/september 05. vi har endel familie som bor i utlandet og da passer det med ferier i den tiden
Gjest Tex Skrevet 20. mai 2004 #10 Skrevet 20. mai 2004 Det høres kjempefint og romantisk ut! Jeg har ikke sans for å bruke ordene "gutten min" og "jenta di" for det blir så barnehage for meg, men ellers var det alldeles vakkert.....
Gjest MrsL Skrevet 20. mai 2004 #11 Skrevet 20. mai 2004 Synes det var en kjemperomantisk ide jeg :-) Go for it
majan Skrevet 20. mai 2004 Forfatter #12 Skrevet 20. mai 2004 Det høres kjempefint og romantisk ut! Jeg har ikke sans for å bruke ordene "gutten min" og "jenta di" for det blir så barnehage for meg, men ellers var det alldeles vakkert..... det har jeg ikke tenkt over, men vi sier det til hverandre så da går det vel kanskje bra :-?
Crispo Skrevet 20. mai 2004 #13 Skrevet 20. mai 2004 Synes du skal gå for denne jeg, hørtes så søtt ut :-) Kjenner en som åpnet et kinderegg, byttet ut "tingen" inni med en forlovelsesring, pakket inn i gjen sjokoladen (som han hadde beholdt like hel) og gav den til sin kjære... gjett om hun fikk seg en overraskelse..... :-)
Glossy Skrevet 21. mai 2004 #16 Skrevet 21. mai 2004 Kjempe god ide!! gå for det!! Vi venter i spenning på referat.....
frosken Skrevet 21. mai 2004 #18 Skrevet 21. mai 2004 Høres kjempeflott ut! Hvis du vil ha flere tips.... synes det er så flott det noen her har tenkt å gi mannen på bryllupsdagen - klippe ut mange små hjerter og skrive på alle grunnene for at du vil gifte deg med ham...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå