Furstina Skrevet 19. juli 2002 #81 Skrevet 19. juli 2002 2 veckor kvar! 2 augusti närmar sig. Jag börjar få nerver och längtar. Om en vecka reser vi till Norge och då blir det väl extra nervöst och stressigt...
snowkid Skrevet 19. juli 2002 #82 Skrevet 19. juli 2002 Nå? har jeg 22 dager igjen. Må si at jeg er overraskende rolig, trodde jeg skulle være mer "svevende/hysterisk/stressa" nå, men den gang ei. Har fortsatt en del småting igjen, lys, bukett, legge opp kjole, lage bordkort, kjøpe vin, min.vann og snop. Er redd for at vi kanskje er litt treige. Jeg gleder meg i alle fall, og regner med at alt faller på plass i tide. :D
Olympia Skrevet 20. juli 2002 #83 Skrevet 20. juli 2002 5 uker igjen!! :D :D :D Gleder meg mer og mer,og det er bare noen få detaljer som gjenstår nå. 5 uker...det blir 35 dager det!!IIIIIIIKKK!!!! :D :D
Augustbrud02 Skrevet 20. juli 2002 #84 Skrevet 20. juli 2002 I dag om 3 uker på denne tiden er vi allerede gift! Det skal bli så utrolig deilig når dagen endelig kommer! (Bare 21 dager igjen!)
Furstina Skrevet 26. juli 2002 #87 Skrevet 26. juli 2002 En uke igen! :D Nästa fredag är det dags att säga "Ja" och bli man och fru. Jag glädjer mig så oerhört. I kväll ska det packas för i morgonbitti bär det iväg till Norge. På ett sätt så påbörjar vi vår bröllopsresa redan i morgon
mari Skrevet 26. juli 2002 #88 Skrevet 26. juli 2002 7 og 8 dager igjen her, tenk, om en uke nå så har vi vært på tinghuset i Tønsberg.... og i morgen er det bare en uke til vi har vår egen sermoni... det er den jeg er mest nervøs for, for der er alt nytt... sliter fortsatt med å finne barnevakt, men det håper jeg ordner seg i løpet av helgen, eller så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre... det er vel ingen her fra tønsberg område som liker barn...?
Olympia Skrevet 26. juli 2002 #89 Skrevet 26. juli 2002 29 dager igjen!!! :D :D :D Har alt under kontroll nå,nervene inkludert.(Enn så lenge...) Nå har vi kjøpt festdrakt til Sondre,mangler bare strømper og sko til han. Buketten min skal bestilles neste uke,og nå har jeg endelig funnet forslag til salmer under vielsen!Vi må synge uten musikk til,så jeg har gravd fram 5-6 forslag,så vi kan diskutere med presten hva som er best. Både jeg og sambo må til frisøren en gang før bryllupet,men på selve dagen skal søstera mi hjelpe meg med frisyre og sminke. I løpet av neste uke skal vi prate litt mer med onkelen min som skal bake bryllupskaka,og så må vi få ferdig resten av kakelista og bestemme hvem som skal bake hva. Joda,dette skal gå så bra så! :D
svins Skrevet 26. juli 2002 #90 Skrevet 26. juli 2002 Hei! Vi gifter oss om en uke. Er stressa så det var bra å få salmer og inn- og utgangsmarsjer i boks i dag. Gleder meg en hel masse
Ma. Skrevet 27. juli 2002 #91 Skrevet 27. juli 2002 2 måneder og 1 dag igjen.... Er ikke stressa, tror vi har kontroll.... Og gleder oss masse, begge to!!!!! Maria
Barbie Skrevet 27. juli 2002 #92 Skrevet 27. juli 2002 26 dager igjen...... Til og med samboeren har begynt å få nerver nå! Ismen
mari Skrevet 29. juli 2002 #93 Skrevet 29. juli 2002 4 og 5 dager igjen, masse som står igjen, men nesten ingenting som kan gjøres før vi får teltet på torsdag! Begynner å grue meg litt til å være brud, har i hvertfall fått ordnet barnevakt.. ellers så sa de på radioen i dag at det var stor sjanse for at de som gifter seg unge skilte seg, men det virka på meg utfra konklusjonen at det var karriere og ikke alder som telte, så det går vel bra!!!
Augustbrud02 Skrevet 29. juli 2002 #94 Skrevet 29. juli 2002 12 dager igjen og det kiler i magen på oss begge to!
Septemberbrud Skrevet 29. juli 2002 #95 Skrevet 29. juli 2002 40 dager igjen!! Gleder meg masse. Tror det meste er under kontroll, bortsett fra bordkortene.... Faktisk er det ikke selve bryllupsdagen jeg/vi ser mest frem til, men til dagene/årene etter!!! Skal bli flott å tilbringe resten av livet sammen med den jeg elsker!!! :D
Olympia Skrevet 3. august 2002 #96 Skrevet 3. august 2002 Må bare dytte denne litt lenger opp... I dag er det 3 uker igjen. 3 små uker...21 dager.... :D Alt er under kontroll,og vi gleder oss masse! I dag har vi kjøpt sko til sønnen vår,og for et par dager hadde vi den endelige samtalen ang bryllupskaka.Så nå er den også i boks,og vi får den just som vi ønsker! Den øvrige kakelista er ferdig,og vi har fordelt kakebakingen. Neste uke skal jeg bestille buketten,og da er det sannelig ikke mye som mangler!
Augustbrud02 Skrevet 5. august 2002 #97 Skrevet 5. august 2002 Bare 5 dager igjen nå, og jeg er heldigvis helt rolig. Gleder meg utrolig mye, men er heldigvis ikke nervøs (ennå).
09.08.2002 Skrevet 5. august 2002 #98 Skrevet 5. august 2002 UÆÆÆH! Bare fire dager igjen! :o Nå begynner det å gå opp for meg - vi skal faktisk gifte oss! Men jeg føler at jeg har alt under kontroll. I morgen skal vi på dansekurs. På onsdag skal jeg hente underskjørtet jeg skal leie. Da må jeg vel kanskje også kjøpe meg et strømpebånd (helst med noe blått i). Må også til lokalet for å teste stereoanlegget der. Har kjøpt sykkel til min kjære i morgengave. Den skal jeg hente onsdag. Så denne dagen blir litt hektisk. På torsdag skal jeg til manikyr. Må jo ha fine negler! Spesielt siden jeg greidde å brekke enda en negl her om dagen. Så skal vi stelle i stand en litt større middag for da blir vi alt 11 mennesker til middag hjemme hos oss. Hans familie og min familie skal møtes alle sammen for første gang. Da skal de visstnok gi oss gavene sine også. Fredag - gifter vi oss! Folk spør om jeg er nervøs. Men jeg er det vel egentlig ikke. Det kribler litt i magen. Men det er bare fordi jeg er litt spent. Og ja jeg gleder meg! Håper bare været holder for vi skal ha vielse ute!!! :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå