Villemo Skrevet 7. august 2002 #101 Skrevet 7. august 2002 17 dager igjen....grøss dette går fort gitt!!!! Tenk så kort tid til vi sier JA (forhåpentligvis) hehehe.... gleder meg sånn...sommerfuglene har tat over magen min...nyter følelsen så lenge jeg kan....og nyter de siste ukene med stor glede...
Olympia Skrevet 7. august 2002 #102 Skrevet 7. august 2002 17 dager! :D :D :D I går bestilte jeg brudebuketten,og i dag har jeg henta ringen min.Måtte levere den inn til utvidelse,men nå sitter den som et skudd og er nypussa og flott! :D Gleder meg masse!Men jeg krysser fingrene for at det ikke blir så varmt som det er nå for tida.Holder på å gå fra vettet,og bare tanken på å ha på bunad i 27 graders varme gjør meg matt!
September 2002 Skrevet 7. august 2002 #104 Skrevet 7. august 2002 38 dager igjen...og denne uken har jeg drømt om bryllupet hver natt! Alt går galt - jeg glemmer å dra til frisøren, kjolen ligger stappet i en plastpose, buketten faller fra hverandre, det er masse gjester der jeg aldri har sett før... :o Håper ikke dette skal fortsette hele siste tiden men heller at det er et forbigående fenomen, he-he.
gummis Skrevet 7. august 2002 #106 Skrevet 7. august 2002 Akkurat en maaned til idag! :D Idag har vi ordnet menyen og bordplassering, alt ordner seg, og en etter en ting blir krysset av listen. Deilig! Gleder meg noe helt utrolig. venter bare paa at kjolen skal bli ferdig, har ikke provd den siden 15de mai !!!
Augustbrud02 Skrevet 7. august 2002 #107 Skrevet 7. august 2002 Under 3 dager igjen! Sukk! Å, som jeg gleder meg til dette her. I dag har jeg fått satt på negler, og i morgen må jeg sette i gang med baking og en del annet småtteri. Vi får også besøk av svigers i kveld, så nå begynner virkelig innspurten! Ellers måtte vi velge et annet rom vi skulle sove på bryllupsnatta, da bryllupssuiten "plutselig" var under oppussing. Men rommet var fint det, så vi skal vel egentlig ikke klage. Og vi sparer 1000 kroner på det, selvom vi jo hadde sett for oss en skikkelig flott suite da...
Olympia Skrevet 16. august 2002 #108 Skrevet 16. august 2002 Bare 8 dager igjen...Synes det går skremmende fort nå! :o Og nervene er på plass,til tross for at alt det praktiske er under kontroll. Men du som jeg gleder meg!!!!! :D :D :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå