Gå til innhold

Ny nedtellingstråd........

Fremhevede innlegg

Skrevet

8 dager igjen, nå ja.

Snorkfrøken: det var kl. 14.30

Videoannonse
Annonse
Gjest Snorkfrøken
Skrevet

Ja, skal nok komme å se på deg :)

15 dager igjen!!! Nå har jeg fått et plutselig avbud fra en venninne :-? , litt teit da - men sånn er det nå bare. Jobber hardt med bordplassering for tiden!

Skrevet

I dag er det 7 dager igjen.

Å nå har akkurat samboern blitt henta av alle gutta, så han er nok god å full når jeg ser han neste gang.

Stakkars han har ikke skjønt det i det hele tatt, og trodde han skulle slippe :hoho:

Ellers så er det meste i rute, men begynner å bli litt små panisk for at ikke alt skal klaffe.

Men jeg gleder meg veldig.

Skrevet

I dag er det 6 uker igjen!! :D :D :D

Og nå begynner tingene å falle på plass.

I dag har vi kjøpt lysestaker,lys og blomsterpotter (skal ha potteroser).

Så nå er bordpynten så og si klar.

Bordkortene er snart ferdige,mangler bare å skrive på 2-3 stykker.Så har mamma og jeg sittet og strevd med bordplassering i dag.Jeg hadde jo laga en perfekt løsning,men så er det 4 stk som ikke kommer,og vips var løsningen ikke så perfekt likevel.Men etter et par timer med grubling fant vi ut av det,og nå er vi så fornøyde alle sammen!

Har bestemt meg for bukett,og hvem som skal lage den.Har sett på bunadsko i dag,og jeg tror jeg vet hva jeg skal kjøpe i morgengave til min kjære.Så nå er alt under kontroll. :D :D

Skrevet

6 dager igjen nå :wink:

Gjest Augustbrud02_
Skrevet

Bare 27 dager igjen i dag! Jeg gleder meg mer og mer og er overbevist om at jeg blir fin. På utdrikningslaget mitt i går kom alle med utrolig mange kommenterer da jeg fortalte litt om kjolen min. Det var rimelig mange misunnelig "åååååå"'er ute og gikk ja. :ler:

Gjest Snorkfrøken
Skrevet

Bare 13 dager igjen! Og idag har vi feiret 1 årsdagen til datteren vår :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi gifter oss om 6 dager.

20 juli 2002.

Skrevet

5 dager igjen nå. :hoho:

Skrevet

25 dager igjen! JIPPI!

Gjest Snorkfrøken
Skrevet

10 dager igjen!!! Men bare 2 dager til vi drar oppover til Vestlandet for å gjøre istand! Spennende...

(Og da blir det ikke tilgang på datamaskin før jeg kommer tilbake etter bryllupet)

Skrevet

17 dager igjen og barnevakten har meldt avbud. MÅ finne en ny!!!!

Skrevet

2 dager igjen nå, å nå kommer nervene for fult.

Gleder meg velig, men lurer på om jeg rekker å bli ferdig :sjokk:

Gjest Jamila
Skrevet

35 dager igjen i dag!!! som tiden flyr...

Skrevet

23 dager igjen. Og i morgen skal vi gjøre en god del innkjøp med en del av det vi trenger!

Gjest Snorkfrøken
Skrevet

9 dager igjen!!! Spennende.............. :lol:

Skrevet

1 dag igjen. :hoho: ( hysterisk)

Skrevet

Ja for vår del er det bare 3 uker igjen. :lol:

Folk spør meg om jeg har begynt å få nerver enda. Men det har jeg ikke. 8) Var hos frisøren denne uken. Hun som skal pynte meg som brud ville helst at håret skulle klippes siste gang tre uker før, så da gjør jeg som jeg får beskjed om. :) Hårpynt og slør sitter visstnok bedre om håret er litt slitt.

Denne uken har jeg endelig fått satt meg ned med musikken. Greidde å ta opp to timer med musikk i går! Istedenfor å brenne CD'er (har ikke CD brenner) så fikk jeg tips om å bruke minidisc. Og det har jeg jo fra før. Dermed skulle den saken være løst *puh*. Må selvsagt ta opp litt mer musikk, men jeg er i alle fall i gang!

Ellers så hadde jeg planer om å lage menykort. Men han jeg snakket med der vi skal ha festen foreslo at han kunne si menyen opp høyt for gjestene. Dermed slipper jeg å "slite" med menykortene. En ting mindre å gjøre :)

Ellers så har vi meldt oss på dansetime. Ingen av oss kan danse vals, så det kan være greit å lære. Vi var litt sent ute, men danselæreren var utrolig fleksibel. Hun tilbød å undervise oss på en søndag! Det var utrolig snilt syns jeg!

Det som gjenstår nå er samtale med presten for å fastlegge seremonien, gå inn brudeskoene, kjøpe sko til ham, og dobbeltskjekke diverse avtaler med fotograf og andre viktige aktører.

Det ser så langt ut til at det virkelig lønner seg å begynne å planlegge tidlig. Deilig å slippe å stresse de siste ukene før!

Dette innlegget ble litt langt. Beklager! :oops:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...