Gå til innhold

Hva har du og si om Jane Iredales Purepressed base?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du prøvd denne? Vil den f.eks føles og se grei ut på en tørr hudtype med eksem? Er den mer finmalet enn Glominerals sin pressed base, eller er den ganske pudrete i forhold?

Mange anbefaler denne for sensitive hudtyper som gjerne er allergisk mot mye annet, men jeg er liksom ikke helt overbevist. Synes den er så dyr, og det er ingen salonger i nærheten som fører merket.

Til referanse er jeg sånn cirka fargen Light i den orginale Bareminerals løsfoundation hvis noen vet noe om fargevalget, det er litt vanskelig å se på nettet.

Hvis noen vil fortelle litt om denne så gjør gjerne det, setter veldig pris på tilbakemelding :)

Anonymous poster hash: 8d8ad...d88
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glo minerals er det mest finmalte du finner. Hos bare minerals feks. er mineralene "malt" to ganger, glo minerals tre ganger.

Jeg var innom jane irendales fordi jeg trodde jeg reagerte på bismuth (en omdiskutert ingrediens i glo minerals). Det var en STOR skuffelse. Den var tør og de har ikke i nærheten like mange nyanser å velge mellom. Det viste seg at jeg ikke reagerte mot bismuth men mot noe annet. Heldigvis.

Hold deg til Glo Minerals pressed base. Og finn en god kost, med det har du en vinner!

Anonymous poster hash: 06c3d...e9a

• Liker 1
Skrevet

Glo minerals er det mest finmalte du finner. Hos bare minerals feks. er mineralene "malt" to ganger, glo minerals tre ganger.

Jeg var innom jane irendales fordi jeg trodde jeg reagerte på bismuth (en omdiskutert ingrediens i glo minerals). Det var en STOR skuffelse. Den var tør og de har ikke i nærheten like mange nyanser å velge mellom. Det viste seg at jeg ikke reagerte mot bismuth men mot noe annet. Heldigvis.

Hold deg til Glo Minerals pressed base. Og finn en god kost, med det har du en vinner!

Med mindre du har prøvd glo minerals og du reagerte på den.

Skrevet

TUSEN TAKK for dette svaret, det var akkurat slike tilbakemeldinger jeg håpet på :)

Anonymous poster hash: 8d8ad...d88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...