Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Belle âme
Skrevet

Døra var sånn halvt lukka, eg var på mobilen og hørte at døra opna seg litt, d va såpass at lyset trengte igjennom, også lukka døra seg sakte igjen etter ca 1-2 sekund!

Eg skal liksom greie å sove inatt...Så kan noken her fortelle naturlige årsaker til dette?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare Ola Beinlaus som er på ferde.

Anonymous poster hash: e8860...0bc
  • Liker 1
Gjest Belle âme
Skrevet

Liksom...Det hjelper meg ikkje akkuratt at eg har hørt knirkelyder før idag rett utenfor den døra...

Kan virkelig gjennomtrekk gjere at døra opna seg litt også lukke seg sakte igjen??

Skrevet

Knirkelyder kan være at treverket i huset trekker seg sammen på grunn av været ute.

Og gjennomtrekk kan både åpne(hvis det ikke er ordentlig lukka) og lukke ei dør. Har skjedd mange ganger hos meg.

• Liker 3
Skrevet

sånn har skjedd med meg å :P her har en skapdør åpna seg. men det var etter at jeg flytta skapet og skapet hadde dårlig lås, så den sklir opp (helling i gulvet).

de fleste ting har en forklaring :P kanskje det er væromslag eller gjennomtrekk :)

Anonymous poster hash: 3eb3f...b92
Skrevet

Har en pappkasse med ting plassert på gulvet her, og forleden flyttet to ting på seg oppi kassen. Jeg hadde ikke vært i nærheten og heller ikke rørt noe som kunne ha flyttet på det. Kan ikke skylde på trekk heller.

Jaja, du får vel noen slitsomme timer i natt ;)

Anonymous poster hash: 3bc14...762
Skrevet

Jeg tror ikke på det overnaturlige - jeg vet det finnes. Etter et skrekkslagent besøk hos en bekjent(der jeg aldri drar tilbake) med bl.a dyrespor i taket, banking på loftet, menneskelig form gjennom et teppe som hang som en erstatter for en dør, kaffen blir blodrød...Du velger selv om du vil tro eller ikke, men det ironiske er at de som ikke tror heller ikke er villig til å bli med og se selv :fnise:

Anonymous poster hash: 8d5b8...03f
  • Liker 2
Skrevet

du har utført en viss gjerning av ond energi, såpass mange ganger at det er gitt fødsel til noe fra et annet plan. MOAHAHAHA

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror ikke på det overnaturlige - jeg vet det finnes. Etter et skrekkslagent besøk hos en bekjent(der jeg aldri drar tilbake) med bl.a dyrespor i taket, banking på loftet, menneskelig form gjennom et teppe som hang som en erstatter for en dør, kaffen blir blodrød...Du velger selv om du vil tro eller ikke, men det ironiske er at de som ikke tror heller ikke er villig til å bli med og se selv :fnise:

Det her vil jeg høre mer om i den tråden om overnaturlige hendelser :popcorn:

Anonymous poster hash: 0b94b...55a

• Liker 1
Skrevet

Problemet er at det gjerne ikke skjer noe når vi faktisk blir med. Ihvertfall ikke noe som kan tolkes som overnaturlig uten en heftig dose fri fantasi. ;)

Anonymous poster hash: 7366e...30a

Skrevet

Det er bare Ola Beinlaus som er på ferde.

Anonymous poster hash: e8860...0bc

Even Beinløs, het han hjemme hos oss :P

• Liker 3
Gjest Inferno
Skrevet

Spider pig, spider pig, does whatever a spider pig does, can he swing from a web, no, he can't, 'cause he's a pig, he's a spider piiiiig!

• Liker 4
Skrevet

Hvor er dette? Skulle gjerne opplevd noe lignende bare for å få bekreftet at mine barndomsredsler var ekte :o

Samtidig har jeg aldri møtt en person som har sett noe slikt som jeg trodde på, det er alltid de som er "litt" mindre intelligente.

• Liker 1
Skrevet

Spøkelsene ruler gata, her på tråden nå. De lister rundt og knirker, i døra lett på tå.

Så irritert man blir, det er'ke fred og få! Umulig og forklare, så det er vel best og gå?

Du tror det finns et svar, men det er'ke lett og spå. Ikke rart det knirker, når døra er så trå.

Skrevet

Her i huset er det lyder og bevegelser titt og ofte. Slikt skjer når man har trehus. Gulv og utvendig panel blir påvirket av vær og temperatur, i tillegg til at treverket i "jobber". Det trekker fra flere av vinduene og jeg har mus et par steder i huset. Mildere temperatur og/eller vind gjør at snøen på taket beveger seg. Et åpent vindu lager lyder på et tomt som i 2. etasje osv

Ingen overnaturligevesener her.

Skrevet (endret)

Døra var sånn halvt lukka, eg var på mobilen og hørte at døra opna seg litt, d va såpass at lyset trengte igjennom, også lukka døra seg sakte igjen etter ca 1-2 sekund!

Eg skal liksom greie å sove inatt...Så kan noken her fortelle naturlige årsaker til dette?!

Det var nok en klebe-ånd. Ikke lett å bli kvitt.

Endret av jallaJens

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...