Gjest hildab Skrevet 20. mai 2004 #1 Skrevet 20. mai 2004 Noen som kan svare meg på det? Er det likt i hele Norge? 8) 8) 8)
Siri Skrevet 20. mai 2004 #2 Skrevet 20. mai 2004 Er ikke det i juli da? Også har noen de tre første ukene, andre de tre siste ukene? Eller noe sånn? Tror det er opp til bedriften, og ikke steder i landet. Eksisterer det lenger forresten?
Usikker Skrevet 20. mai 2004 #3 Skrevet 20. mai 2004 Tror faktisk det er til sommer'n jeg altså...... :klø: Ellers så trodde jeg også at det vi kalte felles-ferien i "gamle dager" ikke eksisterte lenger......... men - jeg har tatt feil før jeg
Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2004 #4 Skrevet 21. mai 2004 Det finnes ikke en vedtatt "fellesferie". Ordet fellesferie er bare en betegnelse på den tide på året de fleste tar sin sommerferie..
Ling Skrevet 21. mai 2004 #5 Skrevet 21. mai 2004 Det vi kaller fellesferie er det fagforeningen for byggfag under Fellesforbundet som setter. Så jo det eksisterer, men det er ingen lov som sier at man MÅ ta mesteparten av ferien sin da. Fellesferien i år er lagt til uke 29, 30 og 31 - altså fra 12. - 31. juli. Og ja, det er likt for hele landet. God sommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå