AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #1 Skrevet 17. januar 2014 En mann som tok kontakt med meg på Match og vi fant tonen gjennom mailer. Så skulle han reise offshore og spurte om å få legge meg til på FB, siden det er enklere for han å bruke der. Vi ble FB venner. Så er man jo nysgjerrig, og jeg ser litt på profilen hans. Der ser jeg at de siste 3 venner han har lagt til er damer. Jeg antar det er damer fra Match, men det trenger seff ikke være det. Uansett, oddsen for at det er det er forholdsvis stor. Så akkurat nå føler jeg at jeg er med i en konkurranse om å "vinne" han her kjekke mannen. Trenger hjelp fra kloke hoder her på KG om å ikke ta dette så høytidelig..hva skal jeg tenke? Han er den som nesten alltid starter chat på FB, og han sier jeg er flott OG at han storkoser seg med meg når vi chatter... Mens jeg tenker lite om meg selv, og tenker at de andre damene sikkert er både festligere og penere enn meg :-/ Anonymous poster hash: e15b8...7f2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #2 Skrevet 17. januar 2014 Uff, det der er vel en del av det å treffe noen via nettet? Gjorde samme oppdagelsen på profilen til han jeg har datet, men forsøker å dytte dette litt bort og se hva som skjer. Er heller ikke begeistret for dette konkurransepreget, men vi må vel alle regne med at vi ikke er den eneste i begynnelsen? Så får vi heller håpe han sorterer bort underveis, eller om vi gjør det selv.Anonymous poster hash: d0849...91b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå